Anonym skriver:
Heej 
Jeg er nygravid (4+1) og med aborter i bagagen er jeg lidt ekstra nervøs.
Jeg har altid mærket efter livmoderhalsen og livmodermunden ifb. Ægløsning osv. Og ville derfor mærke i dag for at sikre mig, at den var lukket..
Det var den så ikke helt! Skulle den ikke være det??? eller går der lidt tid. Har søgt og søgt på nettet og endda snakket med sekretæren hos lægen. Hun vidste det ikke..
Haha, nu tør jeg ikke andet end at være anonym! Men jeg mærker nogle gange efter også, af ren nysgerrighed, og fordi min livmoderhals ikke er højt oppe endnu. Jeg er 11+ uger, og jeg vil mene at det ikke er noget problem hvis du har rene hænder og lader være med at stikke fingeren direkte op i! Hah. Jeg gøre det altid i badet, så bliver man ikke mere ren. 
Men som svar på dit spørgsmål, kan livmoderhalsen altså godt føles en lille smule åben, uden at den er det, så lad dig ikke bekymre, medmindre du får smerter og blødning. Jeg var nemlig selv bekymret, og det er en masse andre også inde på engelske forums.
Jeg håber ikke du lader dig skræmme, de skriver forhåbentlig som de gør i bedste mening, og er måske selv lidt kropsforskrækkede?! 
Man må have nogle klamme negle hvis det skulle føre til abort 
Anmeld
Citér