Hvornår lukker livmodermund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.528 visninger
24 svar
69 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2017

Anonym trådstarter

Heej

Jeg er nygravid (4+1) og med aborter i bagagen er jeg lidt ekstra nervøs.

Jeg har altid mærket efter livmoderhalsen og livmodermunden ifb. Ægløsning osv. Og ville derfor mærke i dag for at sikre mig, at den var lukket..

Det var den så ikke helt! Skulle den ikke være det??? eller går der lidt tid. Har søgt og søgt på nettet og endda snakket med sekretæren hos lægen. Hun vidste det ikke.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

Abracadabra

Du skal holde fingrene ude af den livmodermund! I værste tilfælde kan du give dig selv en infektion, som medfører abort.

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du skal holde fingrene ude af den livmodermund! I værste tilfælde kan du give dig selv en infektion, som medfører abort.

Hold da op - det var da en rar besked at få.. mange tak for den 

Jeg har vasket MEGET grundigt hænder og rørte MEGET forsigtig og kommer ikke til at gøre det igen - havde jeg ikke tænkt mig.. 

Men dejligt at du lige skulle have den med aborten med - tak for den.. det kan jeg virkelig bruge til meget godt lige nu 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Heej

Jeg er nygravid (4+1) og med aborter i bagagen er jeg lidt ekstra nervøs.

Jeg har altid mærket efter livmoderhalsen og livmodermunden ifb. Ægløsning osv. Og ville derfor mærke i dag for at sikre mig, at den var lukket..

Det var den så ikke helt! Skulle den ikke være det??? eller går der lidt tid. Har søgt og søgt på nettet og endda snakket med sekretæren hos lægen. Hun vidste det ikke.. 

Hold fingrene ude af .... - I værste fald kan du jo selv være skyld i at du mister - når jordemoder eller lægen mm. så er disse jo professionelle og bærer handsker. Det hjælper eller gavner jo hellere ikke at du piller dernede - 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Hold fingrene ude af .... - I værste fald kan du jo selv være skyld i at du mister - når jordemoder eller lægen mm. så er disse jo professionelle og bærer handsker. Det hjælper eller gavner jo hellere ikke at du piller dernede - 

Du tror ikke jeg fattede den første gang?

altså undskyld mig men hvad fanden er i for nogle mennesker? Nogle siger det kan skade og andre siger det ikke kan. I har 100% ret til jeres mening og ret til at ytre den men der er fandeme mange måder at gøre det på.. I kunne sige det på en langt pænere måde til en nervøs gravid.. 

håber denne tråd kan lukkes da den ikke just gavner 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Hold da op - det var da en rar besked at få.. mange tak for den 

Jeg har vasket MEGET grundigt hænder og rørte MEGET forsigtig og kommer ikke til at gøre det igen - havde jeg ikke tænkt mig.. 

Men dejligt at du lige skulle have den med aborten med - tak for den.. det kan jeg virkelig bruge til meget godt lige nu 

Ja, velbekomme.

Du skriver, at du mærker efter i livmodermunden, og man får tydeligt indtryk af, at du roder rundt derinde meget hyppigt, så ville det da være idiotisk ikke at fraråde det. Du gør jo ingen gavn, du bekymrer kun dig selv (i bedste tilfælde), i værste tilfælde laver du skade.

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym

Søde ts, jeg har desværre heller ikke svar på dit spørgsmål, men ville lige give dig et kram med på vejen 

Jeg skal selv teste i morgen eller overmorgen, og med en Missed abortion i baghånden er jeg bange både for negativ test, og for at miste igen, så jeg forstår hvordan du føler. Havde selv overvejer at tjekke min livmoderhals, men nu tør jeg da ikke alligevel, med de udmeldinger  

Anmeld Citér

12. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Du tror ikke jeg fattede den første gang?

altså undskyld mig men hvad fanden er i for nogle mennesker? Nogle siger det kan skade og andre siger det ikke kan. I har 100% ret til jeres mening og ret til at ytre den men der er fandeme mange måder at gøre det på.. I kunne sige det på en langt pænere måde til en nervøs gravid.. 

håber denne tråd kan lukkes da den ikke just gavner 

Sorry, men du spurgte jo Så må du jo være forberedt på alle mulige svar - sandheden er nogle gange ilde hørt 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Sorry, men du spurgte jo Så må du jo være forberedt på alle mulige svar - sandheden er nogle gange ilde hørt 

Nej den er ikke ilde hørt, men prøv at formuler dig lidt menneskelig.. og hvem siger du har ret.. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Ja, velbekomme.

Du skriver, at du mærker efter i livmodermunden, og man får tydeligt indtryk af, at du roder rundt derinde meget hyppigt, så ville det da være idiotisk ikke at fraråde det. Du gør jo ingen gavn, du bekymrer kun dig selv (i bedste tilfælde), i værste tilfælde laver du skade.

Har mærket en gang, og ja du kan fraråde det, men der er mange måder at gøre det på.. at du/i har behov for at træde på folk på den måde fortæller mere om jer end mig.. hav en god aften 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.