Muhmi skriver:
For mig lyder det ikke bare som hormoner... Man skal ikke skyde alle negative følelser af på hormoner, overhovedet. Nogle gange bliver ens følelser forstærket af dem, men helt at give dem skylden synes jeg ikke man kan, da følelsen jo højst sandsynligt havde været der alligevel, måske blot i mildere grad...
Jeg synes du skal gøre 100% klart for din kæreste, at denne boligsituation overhovedet ikke er holdbar.. Dit barn skal altså på ingen måde sove i et værelse med træk, som i OVERHOVEDET ikke, det kommer I til at få et ørebarn ud af og det er INGEN tjent med.
For det andet så skal du ikke gå rundt i et hjem hvor du ikke føler dig tilpas... Du skal have det godt, det samme skal din svigermor og kæreste, men din svigermor heler altså heller ikke ordentligt hvis hun ikke lærer at leve alene, sorry, jeg ved det lyder hårdt, men det er et plaster der skal rives af og gu' fanden det gør ondt, men det SKAL gøre ondt for at man kan komme sig over smerten. Uden et sår, kan man jo ikke hele.
Desuden, så skal din kæreste ikke bestemme om din kat skal aflives, den er jo en del af din familie, hvad ville han sige til at du overhovedet foreslog bare at sende svigermor væk, så kan hun være ked af det et andet sted? Ej, vel?
Led efter et dejligt sted og sig, nu flytter du altså, med eller uden ham, ligemeget hvad, så er boligsituationen jo ikke holdbar som den er nu og hvis du skal være ked af det, så hellere være det alene end sammen med én der nok aldrig vil holde med dig i sidste ende 
jeg har også tænkt mig at sige at nok er nok og der skal ske noget for kan virkelig ik holde det ud.. Han skal self ikke sove inde på det værelse ned gennemtræk, han skal jo sove hos os det første stykke tid. Problemet er så at det værelse vi sover i, omvendt bliver ulideligt varmt om natten så jeg tit må smide alt mit tøj for at holde ud. Jeg har også forklaret ham at det kan små børn altså heller ikke tåle og varme er en af mistankerne til vuggedød..
Det med at flytte alene har jeg brugt rigtig længe på at tænke over og har også været på nettet og lede efter noget.. Hvis jeg flytter så vil jeg have noget permanent og kan godt se at jeg har jeg slet slet ikke råd til, især ikke nu hvor jeg er på barsel og den sidste tid skal leve på barselsdagpenge.
vi havde i bund og grund fundet det perfekte hus hvor ALT var opdelt og det faktisk var 2 lejligheder i et hus da indgangen til første salen ligger udenfor for sig selv.. Dette ku jeg sagtens leve med (tror jeg uden at have prøvet det) men han har så mange undskyldninger og jeg går og frygter det bliver solgt hvert sekund..