Delvist utro.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Hvor er du sød at tænke på mig. 

Jeg har det okay. Min kæreste og jeg har snakket meget sammen, og han er så ked af det hele, vi arbejder med vores parforhold. Han ved også godt at hvis han nogensinde laver noget bare lidt derhen ad igen så er jeg smuttet.  

Med hensyn til min veninde så er jeg meget sur på hende stadigt. Jeg gav hende en chance for at forklare sig, og hun gav mere eller mindre min kæreste hele skyld for hele affæren. Selvom jeg har set ting og hørt andet fra kæresten.. Så det er der ikke meget at gøre ved. 

God aften

Skal det forstås som at du stadigvæk ser hende...!??

jeg ville insistere på at hun holder sig væk hvis dit forhold til manden skal have bare en chance.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Skal det forstås som at du stadigvæk ser hende...!??

jeg ville insistere på at hun holder sig væk hvis dit forhold til manden skal have bare en chance.

Nej jeg har ikke set hende. Jeg gav hende chancen for at forklare sig på SMS. Men det lykkedes hende ikke rigtig. Fik kun en tilbagemeldinger på hvor ked af det hun var over alt det hun havde mistet.. tja jeg snakker slet ikke med hende mere. 

Jeg er begyndt at se i øjnene at hun er ude af mit liv nu. På sigt kan jeg måske tilgive hende langt ude i fremtiden, ligge tingene bag mig. Men der er jeg slet ikke endnu. 

Manden og jeg har det så godt som man nu kan have det i sådan en situation  

tak for alle jeres gode råd. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Nej jeg har ikke set hende. Jeg gav hende chancen for at forklare sig på SMS. Men det lykkedes hende ikke rigtig. Fik kun en tilbagemeldinger på hvor ked af det hun var over alt det hun havde mistet.. tja jeg snakker slet ikke med hende mere. 

Jeg er begyndt at se i øjnene at hun er ude af mit liv nu. På sigt kan jeg måske tilgive hende langt ude i fremtiden, ligge tingene bag mig. Men der er jeg slet ikke endnu. 

Håber I kommer godt igennem en forfærdelig situation  

Anmeld Citér

2. februar 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Hej du, 

Jeg synes du har håndteret situationen virkelig flot! 

Jeg har ikke særlig let ved at tilgive og komme videre, men som dig synes jeg også det er for let bare at smide forholdet væk, når det går dårligt. Du er den, der kender dig og din kæreste bedst og ved om der er noget at kæmpe for. 

Jeg ville nok have gjort samme valg som du er endt med. For at min mand og jeg skulle komme bedst muligt videre ville jeg nok insistere på et forløb med parterapi - mest for min skyld, så jeg kunne få bearbejdet hændelsen ordentligt og få de rette værktøjer til at tilgive med tiden. 

Derudover ville jeg kræve af min mand, at han kikkede indad og satte ord på, hvordan han kunne blive så fristet af en anden. Jeg er af den overbevisning, at man kun bliver forelsket i en anden, hvis man tillader sig selv det. Så han må give en forklaring på, hvorfor du ikke var nok i hans liv lige dér?

Savner han sex, kys, bekræftelse? Er det mangel på spænding, rejser, nye oplevelser, er det et kedeligt job, etc. der gjorde ham rastløs? Han ville ikke skulle svare under en samtale men virkelig tage det med sig og tænke over det, for jeg tror nøglen til, det ikke bliver gentaget ligger her. 

Bare mine tanker om en dem situation. Men igen, jeg synes du har været beundringsværdigt god til at sætte sig over situationen og virkelig overveje, hvad du egentlig ønsker for dit liv på lang sigt! Alt held og lykke til Jer fremover 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg føler lidt du kun er sur på din veninde? Men i min optik er din mand en ligeså stor idiot og to be honest. hvis du kan tilgive ham, hvorfor kan du så ikke tilgive hende?

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg føler lidt du kun er sur på din veninde? Men i min optik er din mand en ligeså stor idiot og to be honest. hvis du kan tilgive ham, hvorfor kan du så ikke tilgive hende?

Tja, ikke at jeg føler jeg skal stå til regnskab over for hvad du føler, men jeg kan da godt sige: at jeg er/var sur på min mand også. Men vi har snakket meget, og jeg har et liv og nogle børn med ham, som jeg ikke kan se bort fra. Han er så ked af det og flov. Så der er jeg afklaret, han har fortalt alt. 

Min veninde derimod er den der har taget initiativet, løjet en hel masse (jeg har set nogle af de beskeder hun har sendt og som hun ikke vil stå ved) og faktisk slet ikke sådan rigtig undskyldt. Hun har gjort selvskade fordi min kæreste ikke vil "stikke af sammen med hende" og det kan jeg bare slet ikke respektere. Så ja jeg er mest sur på hende, fordi hun efterfølgende opføre sig så dumt og egoistisk, og der er milevidt forskel på tilgivelse af min mand og x-veninde i dette her...

Anmeld Citér

3. februar 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Tja, ikke at jeg føler jeg skal stå til regnskab over for hvad du føler, men jeg kan da godt sige: at jeg er/var sur på min mand også. Men vi har snakket meget, og jeg har et liv og nogle børn med ham, som jeg ikke kan se bort fra. Han er så ked af det og flov. Så der er jeg afklaret, han har fortalt alt. 

Min veninde derimod er den der har taget initiativet, løjet en hel masse (jeg har set nogle af de beskeder hun har sendt og som hun ikke vil stå ved) og faktisk slet ikke sådan rigtig undskyldt. Hun har gjort selvskade fordi min kæreste ikke vil "stikke af sammen med hende" og det kan jeg bare slet ikke respektere. Så ja jeg er mest sur på hende, fordi hun efterfølgende opføre sig så dumt og egoistisk, og der er milevidt forskel på tilgivelse af min mand og x-veninde i dette her...

Det skal du såmænd heller ikke. 

Men jeg havde slet ikke kunne tilgive nogle af dem. Det kan godt være din "veninde" to initiativet men hun kan jo ikke tvinge din mand..

En mand der ikke vil stjæles kan ikke stjæles

Anmeld Citér

3. februar 2017

Anonym

For din mand er pludeselig natten over,blevet en hæderlig mand,der er ærligheden selv??��

Du ved godt det er din mand,der har mest at tabe i denne situation,ik?

Jeg forstår dig ikke,enten tilgiver man begge,eller også dropper man dem begge.

Man er to til at danse tango,så din veninde er ikke mere skyldig end din mand.

Jeg håber han mod alle odds,viser sig at være din tidlid og kærlighed værdig.

Anmeld Citér

3. februar 2017

Bb2015

Jeg ville ikke kunne tage det valg, du har taget. Det er rigtigt flot at du er i stand til at tilgive din mand og jeg forstår godt, hvorfor du har nemmere ved at tilgive den ene end den anden. 

Dejligt at i er på vej ud på den anden side efter det rod, i var endt i! 

Anmeld Citér

3. februar 2017

MCIS

Jeg havde ikke tilgivet hverken min veninde eller min kæreste.

Der skal sgu to til en tango.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.