Syntes den er hård hver gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg har det på samme måde. Syntes heller ikke jeg vil brokke mig og lyde som en der har det mega hårdt, men jeg har nu været sammen med min kæreste i 8 år og jeg har først fået ham overtalt i sommers, selvom jeg allerede var klar for flere år siden, så syntes det er træls at den så ikke kommer med en positiv test og ude blevet mens, men nej 

forsøger at holde humøret oppe og stress nede og tålmodigheden kørende

Det kan jeg godt forstå! da vi blev enige om at få nr 2 ville jeg bare være gravid lige der  og så kan selv 1 mdr være lang tid.. 

Al held og lykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå! da vi blev enige om at få nr 2 ville jeg bare være gravid lige der  og så kan selv 1 mdr være lang tid.. 

Al held og lykke 

Ja præcis

tak jeg må lære at slappe lidt mere af og ikke  stresse efter det, så må den da komme

Anmeld Citér

8. januar 2017

Stivdie

Jeg er i samme båd. 

Min datter blev lavet i 6 forsøg. 

Nu forsøger vi at gøre hende til storesøster, og gik i gang i juli. Blev så glad, da jeg testede positiv i andet forsøg - desværre havde jeg en Missed abortion og fik i starten af oktober fjernet mit 9 uger gamle foster kirurgisk. Nu er jeg på tredie cyklus siden og kunne bare tude over, at jeg er hvor jeg er. Psykisk har jeg det sådan, at jeg overvejer om hun bare skal være enebarn. Men ved godt, jeg vil fortryde det resten af mit liv, hvis jeg ikke går All in på forsøget at få en mere. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg er i samme båd. 

Min datter blev lavet i 6 forsøg. 

Nu forsøger vi at gøre hende til storesøster, og gik i gang i juli. Blev så glad, da jeg testede positiv i andet forsøg - desværre havde jeg en Missed abortion og fik i starten af oktober fjernet mit 9 uger gamle foster kirurgisk. Nu er jeg på tredie cyklus siden og kunne bare tude over, at jeg er hvor jeg er. Psykisk har jeg det sådan, at jeg overvejer om hun bare skal være enebarn. Men ved godt, jeg vil fortryde det resten af mit liv, hvis jeg ikke går All in på forsøget at få en mere. 

Det er jeg virkelig ked af at høre. 

Jeg tænker at hvis du nu ved at du vil fortryde hvis i ikke fik et barn mere, syntes jeg du skal fortsætte. Du var blevet gravid efter andet forsøg, og desværre var der noget som gjorde at det ikke skulle være det barn i fik i armene, men jeg er ganske sikker på at du bliver gravid snart igen. Jeg tror bare kroppen skal have lidt tid oven på den omgang du har været igennem. 

Men ja jeg syntes ogsp det er hårdt, vi har ingen børn og ved ikke om vi kan få det? Men vi forsøger og jeg har sagt til min kæreste at vi går all in i denne måned på sex, end vi normalt gør 

jeg håber for det bedste din vej, og krydser fingre for at det lykkes snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.