Syntes den er hård hver gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
23 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej.

vi prøver at blive gravide, min kæreste og jeg. Jeg prøver ikke at stresse over det, men igen igen er min mens kommet og vi har prøvet nu i 3 mdr, ved godt det ikke er længe, men alle i min familie har haft nemt ved det, og jeg er den mellemste i søskende flokken og de andre har fået børn, bare ikke mig

jeg forsøger at tænke på alt muligt andet, men jeg syntes det er svært, nogle gode råd? 

Og hvor længe gik der ved jer, fra da i begyndte til i ventede jeres første barn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Hej.

vi prøver at blive gravide, min kæreste og jeg. Jeg prøver ikke at stresse over det, men igen igen er min mens kommet og vi har prøvet nu i 3 mdr, ved godt det ikke er længe, men alle i min familie har haft nemt ved det, og jeg er den mellemste i søskende flokken og de andre har fået børn, bare ikke mig

jeg forsøger at tænke på alt muligt andet, men jeg syntes det er svært, nogle gode råd? 

Og hvor længe gik der ved jer, fra da i begyndte til i ventede jeres første barn? 

Vi har forsøgt i 2.5 år inden der var bid og det er tredje graviditet. De 2 første endte i bio

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Kærlighedogkildevand skriver:

Vi har forsøgt i 2.5 år inden der var bid og det er tredje graviditet. De 2 første endte i bio

Stort tillykke

jeg er ked af at høre med de to bio, men hvor er det dejligt for jer at det lykkedes. Håber det fortsætter og lykkes for jer fuldt ud.

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym

Da vi ville have den første, begyndte vi i august 2012 og jeg blev gravid januar 2013, så godt 5 måneder 

Nu har vi prøvet at lave nr. 2 siden august, der er ikke sket noget endnu. Det skal nok komme. 

Ved hvor svært det er  

Anmeld Citér

5. januar 2017

HPH

Anonym skriver:

Hej.

5 mdr

Anmeld Citér

5. januar 2017

Frk.S

Jeg er gravid med nr. 3.

1. gang var jeg gravid efter 3 måneder

2. gang efter 5 måneder

Denne gang var den der i første hug.

Bare rolig - det skal nok komme. Men  jeg kan godt huske utålmodigheden (selvom det jo gik ret hurtigt) specielt første gang hvor man reelt ikke ved hvor nemt man har ved det. 

for at der snart er bid. 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Da vi ville have den første, begyndte vi i august 2012 og jeg blev gravid januar 2013, så godt 5 måneder 

Nu har vi prøvet at lave nr. 2 siden august, der er ikke sket noget endnu. Det skal nok komme. 

Ved hvor svært det er  

Krydser fingre for at det lykkedes for jer

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg er gravid med nr. 3.

1. gang var jeg gravid efter 3 måneder

2. gang efter 5 måneder

Denne gang var den der i første hug.

Bare rolig - det skal nok komme. Men  jeg kan godt huske utålmodigheden (selvom det jo gik ret hurtigt) specielt første gang hvor man reelt ikke ved hvor nemt man har ved det. 

for at der snart er bid. 

Ej hvor lyder det rart at den kom i første hug her ved din nr.3, men jeg håber at den kommer næste gang vi forsøger

Anmeld Citér

5. januar 2017

Bananaalice

For nysgerrighedens skyld: 
har i bare sex når I har lyst, eller prøver I at fange din ægløsning?

Anmeld Citér

5. januar 2017

JKC

Vi er sunde og raske, og prøvede at fange ægløsning hver måned, men der gik et år før lykken var med os . Så selvom det er svært, så må man bare have tålmodighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.