Anonym skriver:
Vi har også prøvet i 3 mdr, venter på min 3. mens som egentligt ikke er kommet til tiden (kun pletblødning og brunt udflåd) men negativ test.
Har det helt dårligt med at sige at det er hårdt "allerede" da der er mange der prøver meget længere, men det er SÅ hårdt psykisk
helt fra første forsøg.. synes jeg bliver bedre til ikke at tænke på det HELE tiden, men det er svært.. specielt når mændende ikke har det helt på samme måde..
jeg har en søn på snart 2 år og han var ikke planlagt, så jeg er slet ikke vant til det her
Denne gang (over julen) har været den nemmeste, eller den tid der har gået hurtigst, da der har været masser at lave (intil jeg ikke fik min normale mens). Så mit råd er "keep busy" men er selv dårlig til det 
KNUS herfra 
Ja jeg har det på samme måde. Syntes heller ikke jeg vil brokke mig og lyde som en der har det mega hårdt, men jeg har nu været sammen med min kæreste i 8 år og jeg har først fået ham overtalt i sommers, selvom jeg allerede var klar for flere år siden, så syntes det er træls at den så ikke kommer med en positiv test og ude blevet mens, men nej
forsøger at holde humøret oppe og stress nede og tålmodigheden kørende

Anmeld
Citér