Positiv test, så negativ og positiv igen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Hvor meget over tid?? med de 2 andre

Jeg var ikke gravid - desværre  Men krydser da for dig!!! 

Okay, hvor længe gik der før den i dit forsøg blev positiv så ?

Det ved jeg ikke, da jeg ved begge har taget på arbejde og så har de været positive når jeg kom hjem. Har også testet negativ om aftenen og så har den været positiv når jeg har vågnet om morgenen

Der gik ca.3-4 min, men den blev kun meget svag positive, efter længere tid var den tydligere. Jeg afventer bare nu, ikke flere test at tolke på, nu må vi se om mens kommer imorgen el lørdag og så prøve at teste igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Kommer skygge streger efter tid?

Hvis TS kun har fået streger efter tid så er det måske derfor eller? 

Det er der i hvert fald nogen der har oplevet, jeg ved så ikke om skyggestreger stadig er røde som almindelige streger el de bliver grå

Men jeg har 5-6 test som er blevet positiv over tid, så tvivler meget på at det kun er skyggestreger, men det kan jo desværre være en bio

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym

Mumiknold skriver:

Det er der i hvert fald nogen der har oplevet, jeg ved så ikke om skyggestreger stadig er røde som almindelige streger el de bliver grå

Men jeg har 5-6 test som er blevet positiv over tid, så tvivler meget på at det kun er skyggestreger, men det kan jo desværre være en bio

Ja men når det er over tid er de jo heller ikke positive kan man sige :/..

farve var der også i mine .. Men krydser alt hvad jeg kan for dig! Du må lige skrive en status i morgen

Anmeld Citér

5. januar 2017

HPH

Mumiknold skriver:

Hvis de bliver positive efter tid, betyder det ikke at du er gravid. Du må kun stole på dem indenfor tid

Anmeld Citér

5. januar 2017

Kay

Mumiknold skriver:

Det ved jeg ikke, da jeg ved begge har taget på arbejde og så har de været positive når jeg kom hjem. Har også testet negativ om aftenen og så har den været positiv når jeg har vågnet om morgenen

Der gik ca.3-4 min, men den blev kun meget svag positive, efter længere tid var den tydligere. Jeg afventer bare nu, ikke flere test at tolke på, nu må vi se om mens kommer imorgen el lørdag og så prøve at teste igen

Du kan ikke stole på en test der har ligget over den tid der står i indlæg sedlen  det er rest farve der sætter sig i den forhøjning hvor stregen skulle havde været hvis der var hcg nok til at lave en streg inden for tiden  

Anmeld Citér

6. januar 2017

Anonym

Mumiknold skriver:

Hvad siger testen i dag ?

Anmeld Citér

6. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Hvad siger testen i dag ?

Hej alle, og tak fordi I alle har givet jer tid til at svarer

Det er jo helt rigtigt som flere af jer skriver, den er ikke positiv når det er over tid. Jeg har bare klynger mig til et håb, fordi jeg aldrig før har testet positiv over tid, altid kun negativ også selvom de har lagt i flere dage, så vi håbede jo nok bare lidt for meget Den eneste der var svag positiv inden for tid, er mange dage siden og måske også mere grå end rød ognu er den helt væk Så altså har det nok været håbet der har været iværksætteren her. Det er bare så mærkeligt fordi jeg stadig har så mange symptomer, men det er så måske min hjerne der driller mig, har bare aldrig haft nogle af disse symptomer ved andet end graviditet, heller ikke op til min mens

Men status er, at testene ikke bliver positiv indenfor tid, dog stadig efter tid Dog heller ingen mens, så vi afventer, men sætter ikke forhåbningerne for højt

God weekend 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Anonym

Mumiknold skriver:

Hej alle, og tak fordi I alle har givet jer tid til at svarer

Det er jo helt rigtigt som flere af jer skriver, den er ikke positiv når det er over tid. Jeg har bare klynger mig til et håb, fordi jeg aldrig før har testet positiv over tid, altid kun negativ også selvom de har lagt i flere dage, så vi håbede jo nok bare lidt for meget Den eneste der var svag positiv inden for tid, er mange dage siden og måske også mere grå end rød ognu er den helt væk Så altså har det nok været håbet der har været iværksætteren her. Det er bare så mærkeligt fordi jeg stadig har så mange symptomer, men det er så måske min hjerne der driller mig, har bare aldrig haft nogle af disse symptomer ved andet end graviditet, heller ikke op til min mens

Men status er, at testene ikke bliver positiv indenfor tid, dog stadig efter tid Dog heller ingen mens, så vi afventer, men sætter ikke forhåbningerne for højt

God weekend 

Hvor meget efter tid blev den i dag positiv ? Sådan helt ærligt

måske du kan sætte et billede ind  

Anmeld Citér

7. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Hvor meget efter tid blev den i dag positiv ? Sådan helt ærligt

måske du kan sætte et billede ind  

Jeg har ikke testet igår Og det gør jeg heller ikke de næste par dage. Har bare brug for lidt ro og ingen paniske analyser på negative/positive test

Anmeld Citér

7. januar 2017

Kristinaaa

Mumiknold skriver:

Husk at teste om morgenen hvor koncentrationen af HCG er højest. Hvis du absolut skal teste eftermiddag eller aften, så test først 3 timer efter sidst du har tisset. Koncentrationen er ikke særlig høj hvis det kun er en time siden du tissede og graviditetstests bliver altså kun positiv hvis du har over 25 mlU/ml

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.