Positiv test, så negativ og positiv igen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.890 visninger
36 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2017

Mumiknold

Hej alle. Jeg har brug for at høre erfaringer

Jeg testede svagt positivt to gange lørdag, en gang ved 13 tiden og igen ved 15 tiden. Jeg var dog kun 3+0 på det tidspunkt. Nu har jeg ikke kunne teste positiv siden, har forsøgt morgen, eftermiddag og aften men ingen af dem blev positive.

Jeg tænkte at jeg højst sandsynligt har ramt en bio og det er jo risikoen ved at teste så tidligt, men idag testede jeg så svagt positivt igen.

Er simpelthen så forvirret og aner ikke hvad jeg skal tro

Nogen der har prøvet noget ligende?? Erfaringer modtages med kyshånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

AnoMom

Mumiknold skriver:

Jeg testede svagt positivt to gange lørdag, en gang ved 13 tiden og igen ved 15 tiden. Jeg var dog kun 3+0 på det tidspunkt. Nu har jeg ikke kunne teste positiv siden, har forsøgt morgen, eftermiddag og aften men ingen af dem blev positive.

Jeg tænkte at jeg højst sandsynligt har ramt en bio og det er jo risikoen ved at teste så tidligt, men idag testede jeg så svagt positivt igen.

Er det samme mærke du testede med? 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Mumiknold

AnoMom skriver:

Er det samme mærke du testede med? 

Ja

Anmeld Citér

3. januar 2017

Bb2015

Mumiknold skriver:

Tror jeg ville ringe til lægen  lyder nemlig mystisk! hvornår er forventet mens? 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Mumiknold

Michfich skriver:

Tror jeg ville ringe til lægen  lyder nemlig mystisk! hvornår er forventet mens? 

Ja, det er altså lidt underligt. Det giver heller ingen mening for mig og derfor skrev jeg her, hvis nu nogen havde prøvet det samme

Jeg skal først have min mens på fredag, så tænker at det er for tidligt at kontakte lægen. Jeg  har jo selv sat mig i denne situation ved at teste så tidligt  Men hvis mens udebliver og test stadig er negativ, må jeg give ham et ring

Anmeld Citér

3. januar 2017

AnoMom

Mumiknold skriver:

Ja

Hmm. Så har jeg desværre ingen logisk forklaring desværre. :-) 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym

Idet man ikke kan teste positiv 7 dage efter befrugtning,er jeg ret overbevist om det du har set på testen er en skyggestreg,som bare viser hvor den rigtige streg ville have været.

Før der dannes hcg,skal ægget have sat sig fast,den proces starter først i 3+0.

Anmeld Citér

3. januar 2017

Bb2015

Mumiknold skriver:

Ja, det er altså lidt underligt. Det giver heller ingen mening for mig og derfor skrev jeg her, hvis nu nogen havde prøvet det samme

Jeg skal først have min mens på fredag, så tænker at det er for tidligt at kontakte lægen. Jeg  har jo selv sat mig i denne situation ved at teste så tidligt  Men hvis mens udebliver og test stadig er negativ, må jeg give ham et ring

Ja, så er det nok bedst at vente til fredag og se om mens udebliver - og teste igen  hvis det fortsætter med negativ/positiv så kan du jo ringe til lægen. Måske er det en skyggestreg du så først, som nogen siger.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Idet man ikke kan teste positiv 7 dage efter befrugtning,er jeg ret overbevist om det du har set på testen er en skyggestreg,som bare viser hvor den rigtige streg ville have været.

Før der dannes hcg,skal ægget have sat sig fast,den proces starter først i 3+0.

Okay, men stregerne var røde, og har testet positivt tre gange, er det ikke lidt mærkeligt at få tre test med skyggestreger, på to forskellige dage?

Siger man ikke at man ved ÆL er 2+0? For så jeg har jo også testet ved 3+0 (og 3+5) eller det troede jeg i hvert fald

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mumiknold

AnoMom skriver:

Hmm. Så har jeg desværre ingen logisk forklaring desværre. :-) 

Tak fordi du trods alt forsøgte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.