Positiv test, så negativ og positiv igen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2017

Mumiknold

Michfich skriver:

Ja, så er det nok bedst at vente til fredag og se om mens udebliver - og teste igen  hvis det fortsætter med negativ/positiv så kan du jo ringe til lægen. Måske er det en skyggestreg du så først, som nogen siger.

Tak for svar

Jeg væbner mig med tålmod til fredag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

HPH

Anonym skriver:

Idet man ikke kan teste positiv 7 dage efter befrugtning,er jeg ret overbevist om det du har set på testen er en skyggestreg,som bare viser hvor den rigtige streg ville have været.

Før der dannes hcg,skal ægget have sat sig fast,den proces starter først i 3+0.

Det tror jeg da ikke er helt rigtigt, hvordan skulle man så kunne fange en bio?

og jeg har netop haft en GUL hvor den sad i æggeleder, mit hcg var 8600.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mumiknold

HPH skriver:

Det tror jeg da ikke er helt rigtigt, hvordan skulle man så kunne fange en bio?

og jeg har netop haft en GUL hvor den sad i æggeleder, mit hcg var 8600.

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/uge-for-uge/gravid-uge-3.html

Sådan som jeg har forstået det, er man 2+0 når man har ÆL, dvs en uge efter er man 3+0, som jeg formoder at jeg var i lørdags. Når mens så i slutningen af denne uge forhåbentlig udebliver, vil man være 4+0, som i mit tilfælde er på lørdag

Men jeg ved ikke om det er mig der helt har misforstået noget, men hvis man læser den side jeg linker til, forståer jeg det også sådan

Anmeld Citér

4. januar 2017

HPH

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/uge-for-uge/gravid-uge-3.html

Sådan som jeg har forstået det, er man 2+0 når man har ÆL, dvs en uge efter er man 3+0, som jeg formoder at jeg var i lørdags. Når mens så i slutningen af denne uge forhåbentlig udebliver, vil man være 4+0, som i mit tilfælde er på lørdag

Men jeg ved ikke om det er mig der helt har misforstået noget, men hvis man læser den side jeg linker til, forståer jeg det også sådan

Nej nej det er helt korrekt det du skriver.

det jeg mener er forkert er, hende som skriver at man ik kan måle hcg allerede 3+0/før ægget sætter sig fast.

for hvis det var rigtigt ville man ikke kunne fange en bio og mit æg satte sig jo ikke fast i livmoderen men hcg var 8600 alligevel.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mumiknold

HPH skriver:

det jeg mener er forkert er, hende som skriver at man ik kan måle hcg allerede 3+0/før ægget sætter sig fast.

for hvis det var rigtigt ville man ikke kunne fange en bio og mit æg satte sig jo ikke fast i livmoderen men hcg var 8600 alligevel.

Så er vi helt enige

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym

Havde testene ligget eller lign? Jeg har prøvet det samme hvor de kom efter tid 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym

HPH skriver:

Alle kvinder er biokemiske gravide frem til 6+0.

Du kan tidligst teste positiv på urin strick 8-9 dage efter befrugtning.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Mumiknold

Anonym skriver:

Havde testene ligget eller lign? Jeg har prøvet det samme hvor de kom efter tid 

Har fået en indenfor tid, men resten har ligget over tid Hvad skete der i dit tilfælde?

Jeg lavede et forsøg i eftermiddag, hvor jeg testede (da jeg ikke havde tisset i en time) og søen test 5 min efter med ny urin. Den første blev positiv, den anden blev (og er stadig )negativ. Dog ingen af dem inden for tid. Det er virkelig underligt

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym

Mumiknold skriver:

Har fået en indenfor tid, men resten har ligget over tid Hvad skete der i dit tilfælde?

Jeg lavede et forsøg i eftermiddag, hvor jeg testede (da jeg ikke havde tisset i en time) og søen test 5 min efter med ny urin. Den første blev positiv, den anden blev (og er stadig )negativ. Dog ingen af dem inden for tid. Det er virkelig underligt

Hvor meget over tid?? med de 2 andre

Jeg var ikke gravid - desværre  Men krydser da for dig!!! 

Okay, hvor længe gik der før den i dit forsøg blev positiv så ?

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym

Michfich skriver:

Ja, så er det nok bedst at vente til fredag og se om mens udebliver - og teste igen  hvis det fortsætter med negativ/positiv så kan du jo ringe til lægen. Måske er det en skyggestreg du så først, som nogen siger.

Kommer skygge streger efter tid?

Hvis TS kun har fået streger efter tid så er det måske derfor eller? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.