Jeg valgte denne løsning:
skrev til min leder (som ikke havde fri alligevel fandt jeg ud af) at jeg havde en aftale der ikke kunne rykkes og om vi kunne gøre så jeg mødte til lukkevagten i stedet for morgenvagten.
han ville gerne vide hvad jeg skulle og så forklarede jeg at det var pga køreprøve og at jeg ikke ønsker at alle skal vide det da det ikke var så fedt at komme på arbejde efter at have dumpet sidste gang.
resultat: jeg har nu fået fri til det og håber at kørelærer stadig kan nå at sætte os på til tiden for det turde hun ikke før det var clearet med arbejdet.
jer der siger der er køreprøver hele tiden har vidst ikke prøvet at tage kørekort det sidste års tid... der er sindsyg få tider og der er endnu flere der skal op da 17-årige jo også kan tage det nu... hvis man får en tid indenfor et år er man heldig...
sygemelding kommer udfra at jeg virkelig ikke bliver behandlet særligt pænt af min arbejdsplads... jeg er stadig mærket af tidligere leder og det er svært at stole på en ny for den anden lovede jo præcis de samme ting og det så flot ud i starten...
det var en spændende debat også at starte...
for mig betyder kørekort virkelig sindsygt meget... det er ikke bare et kørekort det er frihed og aflastning til min familie der virkelig har brug for det...
Anmeld
Citér