Der er en del baggrundsinfo for dette dilemma...
jeg er et sted jeg har det dårligt med at være, de følger ikke reglerne og udnytter mig ret tit som nem arbejdskraft...
nu står jeg med en mulig køreprøve på mandag 7.45 hvor jeg skal være på arbejde i modsatte ende af øen kl. 8-16...
jeg vil rigtig gerne have mit kørekort og har allerede en dumpet prøve bag mig jeg har lært rigtig meget af...
at få kørekort vil være en stor hjælp til mit familieliv og give mig en frihed og glæde jeg ikke kan beskrive med ord...
så hvad gør jeg nu?
kørelærer skal have svar i morgen for ellers er muligheden væk... og det er ikke til at vide hvornår jeg får den igen, da der er meget stor mangel på køreprøvetider generelt og når jeg kun har fri en dag på ugen ellers er det meget svært at få det til at passe sammen...
Lederen der sidder med vagtplaner er ikke på arbejde i morgen har jeg lige husket...
jeg kan ikke sige hvornår jeg evt ville kunne møde hvis vi skulle rykke min vagt for det er ikke til at vide hvordan trafikken er når vi skal tilbage igen...
Jeg har haft en del sygdom for ikke så længe siden så er lidt nervøs for at de kunne finde på at fyre mig for det hvis jeg sygemeldte mig mandag...
Jeg kan ikke få fri af andre end ham der ikke er der i morgen... og tror slet ikke jeg kan få fri da der er rimelig pres på ham med at præstere så han har brug for alle medarbejdere....
Jeg er indenfor butik og der er andre der har samme vagt som mig om mandagen så de burde kunne klare det uden mig rent praktisk...
hvad ville du gøre????
Anmeld
Citér