Anonym skriver:
Bukserne jeg har der var 2 størrelser for store er ikke nye 
Vil det sige at min læge højst sandsynligt ikke ville henvise mig videre uden jeg beder om det? Det er trods alt 2 cykluser der har været noget med, så vil jo egentlig gerne vide hvad der foregår 
Nej nej, men du skriver stadig at de er to størrelse størrere. Det var er eksempel fordi jeg ikke ligge inde med bukser der er to størrelser størrere 
altså du skriver du har haft "mild" menstruation efter den gang du havde sex. Det ville jeg betragte som din menstruation, og dermed ikke tro du er gravid.
Du var stoppet på p piller i feb ikke? Der kan gå op til et år efter stoppet, før din menstruation bliver normal og reglmæssig.
Det er forskelligt fra læge til læge. Jeg selv havde ikke haft mens i tre måneder, da jeg fandt ud af at jeg var gravid, først efter tre måneder fik jeg min henvisning af lægen til gynækolog. Og det var også pga. De ikke viste hvor langt jeg var.
Jeg har ikke det der ligner PCO overhovedet siger gyn. Min mor lider af PCO. Hun har ingen forklaring på hvorfor jeg ikke har haft menstruation i tre måneder, 

Anmeld
Citér