Løs vores debat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
26 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg havde æl d 2 nov. testede så 14 dage efter som var 100% negativ, jeg gik en uge og 2 dage over tid, men så kom mens også, men den var svagere end den plejer og varede 4 dage men plejer og vare 7-8 dage. tidligere på denne måned (dec.) tog jeg et par bukser på der plejede at passe som de skulle, men efter få sek. kunne knappen ikke holde mere og sprang af () mine bluser sidder tættere end de plejer og et andet par bukser der er 2 numre for store sidder stramt på maven () har ikke spist anderledens end jeg plejer her i dec. (jo juleaften fik jeg flæskesteg og dessert, men det er det eneste anderledens) Min mens skalle ha været her for 4 dage siden, men igen denne gang er den forsinket. Fortalte det hele til min mor i dag og hun mener jeg bør tage en test, på trods af 4 negative teste? ville være 10 uger henne nu og tænker at jeg ville ha vidst nu hvis jeg var gravid, hvad tænker i?? Har ikke været sammen med nogen siden den 1 nov.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Soonmom

Lig evt. testen herind, men synes det er hurtigt at du ikke kan passe dit tøj, så hurtigt plejer det altså ikke at gå, kun sidst på dagen hvor man kan være lidt oppustet

Anmeld Citér

28. december 2016

esioul

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg havde æl d 2 nov. testede så 14 dage efter som var 100% negativ, jeg gik en uge og 2 dage over tid, men så kom mens også, men den var svagere end den plejer og varede 4 dage men plejer og vare 7-8 dage. tidligere på denne måned (dec.) tog jeg et par bukser på der plejede at passe som de skulle, men efter få sek. kunne knappen ikke holde mere og sprang af () mine bluser sidder tættere end de plejer og et andet par bukser der er 2 numre for store sidder stramt på maven () har ikke spist anderledens end jeg plejer her i dec. (jo juleaften fik jeg flæskesteg og dessert, men det er det eneste anderledens) Min mens skalle ha været her for 4 dage siden, men igen denne gang er den forsinket. Fortalte det hele til min mor i dag og hun mener jeg bør tage en test, på trods af 4 negative teste? ville være 10 uger henne nu og tænker at jeg ville ha vidst nu hvis jeg var gravid, hvad tænker i?? Har ikke været sammen med nogen siden den 1 nov.  

er du lige stoppet på p piller eller andet? 

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

er du lige stoppet på p piller eller andet? 

Nej, stoppede på p-piller i feb. og derefter har min mens været regelmæssige, på nær den sidste og den der ikke er kommet endnu  

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Lig evt. testen herind, men synes det er hurtigt at du ikke kan passe dit tøj, så hurtigt plejer det altså ikke at gå, kun sidst på dagen hvor man kan være lidt oppustet

Jeg tænker det samme, derfor jeg ikke har reageret på det og tænkt graviditet. Ville være min første  

Anmeld Citér

28. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Hvis du er ti uger henne, ville en g test være positiv. 

Jeg blev scannet for en uge siden (6+0) og der var baby 2,3 mm lang. Så som en anden skriver, man vokser ikke bare så hurtigt ud af sit tøj, i hvert fald ikke to størrelser mere end man plejer at bruge. 

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Hvis du er ti uger henne, ville en g test være positiv. 

Jeg blev scannet for en uge siden (6+0) og der var baby 2,3 mm lang. Så som en anden skriver, man vokser ikke bare så hurtigt ud af sit tøj, i hvert fald ikke to størrelser mere end man plejer at bruge. 

Præcis samme argument jeg har brugt, men så siger min mor at med mig fik hun først en positiv test ved 10 - 12 uge, hvor jeg så tænker at det er rigtig fint, men det var i 90,er testene ikke så over følsomme i dag at jeg ville ha haft en positiv nu? 

Anmeld Citér

29. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Præcis samme argument jeg har brugt, men så siger min mor at med mig fik hun først en positiv test ved 10 - 12 uge, hvor jeg så tænker at det er rigtig fint, men det var i 90,er testene ikke så over følsomme i dag at jeg ville ha haft en positiv nu? 

Jo for pokker. 

HCG'et i 9-10 uger ligger på minium 16000 til 200000. 

G tests er så følsomme idag, de måler HCG på mellem 10 ell. 25. 

Er testen negativ, er du ikke gravid. 

Anmeld Citér

29. december 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvornår har du sidst testet?

Anmeld Citér

29. december 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Hvornår har du sidst testet? Hvis du kun har testet én gang for mange mange uger side. Så ville jeg teste igen. Er den så også negativ. Så. Ville jeg ikke mene at du er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.