Løs vores debat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg fik mave allerede indenfor de første 5 uger... gik fra bukser der var 2 numre for store til ikke at kunne lukkes...

jeg havde negativ test til jeg var 5+5...

fik af vide at der er et tidspunkt hvor testen ikke kan registrere det mere men ved ikke hvornår det er...

Jeg vil sige tag fat i lægen og bed om at få taget en blodprøve... eller gynækolog...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har lige testet igen, og ligesom i sidste cyklus var den 100% negativ  og nej har stadig ikke fået mens så er nu gået 9 dage over tid 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Jeg ville tage fat i min læge 

Anmeld Citér

2. januar 2017

HPH

FHR skriver:

Hvis du er ti uger henne, ville en g test være positiv. 

Jeg blev scannet for en uge siden (6+0) og der var baby 2,3 mm lang. Så som en anden skriver, man vokser ikke bare så hurtigt ud af sit tøj, i hvert fald ikke to størrelser mere end man plejer at bruge. 

Ikke alle kan teste positiv på g test.

da jeg var 11 uger henne ville jeg meget nødig i mine normale bukser. Jeg har over 20 uger henne før maven kunne ses, men ved 11 uger var maven hård og udspilet men ikke vokset som sådan.

2 graviditet kunne jeg ikke passe mine bukser i uge 7

Anmeld Citér

2. januar 2017

FHR

HPH skriver:

Ikke alle kan teste positiv på g test.

da jeg var 11 uger henne ville jeg meget nødig i mine normale bukser. Jeg har over 20 uger henne før maven kunne ses, men ved 11 uger var maven hård og udspilet men ikke vokset som sådan.

2 graviditet kunne jeg ikke passe mine bukser i uge 7

Hver sin mening. Min læge siger det noget sludder, kan du ikke teste positiv er du ikke gravid. Da testene er så følsomme Idag. 

Nu blev der snakket om hun ikke kunne passe bukser der er to størrelser større end hun plejer at gå med. 

Jeg er selv 8+0 imorgen, om ville da heller ikke ned i mine "gamle" stramme cowboy bukser. Men købte jeg nogle nye, i to størrelser større, mon ikke jeg så kunne passe dem? 

Anden graviditet er også noget helt andet. Der ses det hurtigere og tydligere! 

Men altså hvis trådstarter ikke har haft menstruation i 10 uger, bliver hun nok henvist til gynækolog om 14 dages tid, hvis hun beder om det. Og så er der heldigvis hurtig svar, om hun er 3 måneder henne 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Præcis samme argument jeg har brugt, men så siger min mor at med mig fik hun først en positiv test ved 10 - 12 uge, hvor jeg så tænker at det er rigtig fint, men det var i 90,er testene ikke så over følsomme i dag at jeg ville ha haft en positiv nu? 

Du kan ikke altid være sikker. Jeg har en veninde som testede negativt hele tiden. Også hos lægen testede hun negativt og lægen mente derfor slet ikke der var grund til yderlige undersøgelser. Det her var på trods af udeblivende menstruation. 

Til sidst krævede min veninde en gynækologisk undersøgelse og hun var ganske rigtig gravid. Hun fik hurtigt tid til en scanning og var 18 uger henne  

man kunne slet ikke se det på hende, selvom hun havde født 9 måneder inden og var kæmpe stor dengang. 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan ikke altid være sikker. Jeg har en veninde som testede negativt hele tiden. Også hos lægen testede hun negativt og lægen mente derfor slet ikke der var grund til yderlige undersøgelser. Det her var på trods af udeblivende menstruation. 

Til sidst krævede min veninde en gynækologisk undersøgelse og hun var ganske rigtig gravid. Hun fik hurtigt tid til en scanning og var 18 uger henne  

man kunne slet ikke se det på hende, selvom hun havde født 9 måneder inden og var kæmpe stor dengang. 

Men har haft mens efter sidste gang jeg har haft sex, men man har aftalt med mig selv at hvis det ikke er kommet fredag morgen så tager jeg til lægen, lægen burde kunne sætte det i gang 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

FHR skriver:

Hver sin mening. Min læge siger det noget sludder, kan du ikke teste positiv er du ikke gravid. Da testene er så følsomme Idag. 

Nu blev der snakket om hun ikke kunne passe bukser der er to størrelser større end hun plejer at gå med. 

Jeg er selv 8+0 imorgen, om ville da heller ikke ned i mine "gamle" stramme cowboy bukser. Men købte jeg nogle nye, i to størrelser større, mon ikke jeg så kunne passe dem? 

Anden graviditet er også noget helt andet. Der ses det hurtigere og tydligere! 

Men altså hvis trådstarter ikke har haft menstruation i 10 uger, bliver hun nok henvist til gynækolog om 14 dages tid, hvis hun beder om det. Og så er der heldigvis hurtig svar, om hun er 3 måneder henne 

Bukserne jeg har der var 2 størrelser for store er ikke nye 

Vil det sige at min læge højst sandsynligt ikke ville henvise mig videre uden jeg beder om det? Det er trods alt 2 cykluser der har været noget med, så vil jo egentlig gerne vide hvad der foregår 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Muhmi

Altså jeg tænker om du kan have PCOS når du har uregelmæssig menstruation og har taget på i vægt? Ville i hvert fald gå til lægen og få det tjekket ligemeget hvad det var.

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså jeg tænker om du kan have PCOS når du har uregelmæssig menstruation og har taget på i vægt? Ville i hvert fald gå til lægen og få det tjekket ligemeget hvad det var.

Blev scannet i foråret og der så mine æggestokke flotte ud, har nemlig haft pco 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.