Behandlingspriser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Okay. 

Kan jeg evt. bede om at blive indstillet til privatklinik? 

Vi har faktisk en tid til sædprøve lige efter nytår og en tid til første samtale på privatklinik i slutningen af januar. 

Men er det mon dumt at gøre den på den måde? Skal vi helst have en henvisning fra lægen? 

Årh manner alle de spørgsmål. Men altså, er totalt grøn i det!

Du spørger bare ring til din læge og få en tid, det er slet ikke umuligt at du kan få en henvisning til privatklinik, når du/l har børn i forvejen, så kan l måske nøjes med insiminering. 

Og du skal have henvisningen inden du tager samtalen på klinikken tror jeg, uden at være helt sikker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du spørger bare ring til din læge og få en tid, det er slet ikke umuligt at du kan få en henvisning til privatklinik, når du/l har børn i forvejen, så kan l måske nøjes med insiminering. 

Og du skal have henvisningen inden du tager samtalen på klinikken tror jeg, uden at være helt sikker. 

Okay endnu en gang tak for svar. 

Men prøvede lige at læse om det - hvor der stod at både min kæreste og jeg skal igennem en masse undersøgelser inden vi kunne blive henvist, hvis vi først går til egen læge. 

Anmeld Citér

26. december 2016

tarkoflen

Anonym skriver:

Okay endnu en gang tak for svar. 

Men prøvede lige at læse om det - hvor der stod at både min kæreste og jeg skal igennem en masse undersøgelser inden vi kunne blive henvist, hvis vi først går til egen læge. 

Det er måske det værd i forhold til betaling, men mon ikke l kan få

lov til at få en samtale på klinikken og så tage den derfra

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er måske det værd i forhold til betaling, men mon ikke l kan få

lov til at få en samtale på klinikken og så tage den derfra

Jo jeg tænker lidt at vi prøver at holde fast i de tider vi har fået på privatklinikken og så må vi tage den derfra. Altså jeg tænker de nok er forstående overfor den økonomiske problematik der kan være og at vi kan tale frit om det, for at vi nogenlunde har en fornemmelse af hvor meget vi skal have tryllet frem. 

Men altså vores udgangspunkt er jo som sagt at det skal lykkedes os at der skal gro et lille menneske i min mave og nok lidt med tanken: koste hvad det koste vil. 

Jeg håber på at banken vil hjælpe os, hvis det står helt skidt til. Vi skylder ikke rigtig noget og har egentlig en sund og fornuftig økonomi. Men der er ikke rigtig plads til en relativ hurtigtvoksende opsparing. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.