Behandlingspriser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
23 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2016

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle der er i behandling i det private, som vil give et ca. beløb på hvad I har givet for diverse behandlinger for at opnå graviditet? 

Synes det er lidt kringlet noget af det og synes det kunne være rart at høre hvilke behandlinger I har fået og hvad I ca. måtte af med. 

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2016

heaven

Hej, og glædelig jul

vi har været i behandling hos Maigaard i Århus - vi har givet 25000 for et enkelt forsøg. Dertil skal lægges udgifter til medicin, men de søger et kronokertilskud for en, som man nok skal få.... og det kommer jo an på hvilken medicin, doser mm hvad prisen ender i med det. Tror vi kom op på knap 2000..... held og lykke

kh Jannie

ps: er gravid og har termin her den 21/1-17

Anmeld Citér

25. december 2016

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Hej, og glædelig jul

vi har været i behandling hos Maigaard i Århus - vi har givet 25000 for et enkelt forsøg. Dertil skal lægges udgifter til medicin, men de søger et kronokertilskud for en, som man nok skal få.... og det kommer jo an på hvilken medicin, doser mm hvad prisen ender i med det. Tror vi kom op på knap 2000..... held og lykke

kh Jannie

ps: er gravid og har termin her den 21/1-17

Altså det skal jeg lige forstå korrekt. 

I har givet 25000kr for selve behandlingen og 2000kr for medicin? 

Hvilken behandling har I været igennem? Jeg er fuldstændig grøn i denne verden. 

Og fedt at det lykkedes for jer! Tillykke! 

- og glædelig jul

Anmeld Citér

25. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hej

Er der nogle der er i behandling i det private, som vil give et ca. beløb på hvad I har givet for diverse behandlinger for at opnå graviditet? 

Synes det er lidt kringlet noget af det og synes det kunne være rart at høre hvilke behandlinger I har fået og hvad I ca. måtte af med. 

På forhånd tak! 

Har I fælles børn? 

Ellers er det da noget billigere at få en henvisning igennem egen læge. Så er det vist kun medicinen I betaler for.

Anmeld Citér

25. december 2016

tarkoflen

Hvis l ikke har fælles børn er det kun medicin udgifterne l skal betale i hvert fald i de første 3 ivf forsøg, kan ikke huske hvor mange iui forsøg man får da vi ikke har været igennem sådan nogle

vi gav 49000,- for 3 forsøg plus medicin hos Maigaard i Århus. Vi havde kun brug for et forsøg med med vores historie var det ikke til at vide jeg er gravid med termin i maj <3

held og lykke med det

Anmeld Citér

25. december 2016

heaven

Altså det skal jeg lige forstå korrekt. 

I har givet 25000kr for selve behandlingen og 2000kr for medicin? 

Hvilken behandling har I været igennem? Jeg er fuldstændig grøn i denne verden. 

Og fedt at det lykkedes for jer! Tillykke! 

- og glædelig jul

Hehe..... ja det er korrekt  som du har forstået det... vi er behandlet med icsi, hvor man sprøjter sædcellen ind i ægget.... hvis behandlingen er ivf - hvor sædcellen selv gør atbejdet, er det vist lidt billigere...og tak, det er så vildt og fantastisk og vi er så klar til det nye kapitel i vores liv. Vi har dog også Lasse på 9, så barnløse er vi ikke

Anmeld Citér

26. december 2016

Mamalou

tarkoflen skriver:

Hvis l ikke har fælles børn er det kun medicin udgifterne l skal betale i hvert fald i de første 3 ivf forsøg, kan ikke huske hvor mange iui forsøg man får da vi ikke har været igennem sådan nogle

vi gav 49000,- for 3 forsøg plus medicin hos Maigaard i Århus. Vi havde kun brug for et forsøg med med vores historie var det ikke til at vide jeg er gravid med termin i maj <3

held og lykke med det

Nu bliver jeg nysgerrig - håber det er OK jeg spørger Har I så forsøgene I ikke fik brugt til gode? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Hehe..... ja det er korrekt  som du har forstået det... vi er behandlet med icsi, hvor man sprøjter sædcellen ind i ægget.... hvis behandlingen er ivf - hvor sædcellen selv gør atbejdet, er det vist lidt billigere...og tak, det er så vildt og fantastisk og vi er så klar til det nye kapitel i vores liv. Vi har dog også Lasse på 9, så barnløse er vi ikke

Det er altid fantastisk uanset om man har flere børn eller ej

jeg har 2 stk. men ønsket om en nr. 3 er kæmpe stor og vi føler os også mere end klar til at opfostre et lille menneske. 

Tusind tak for dit svar! 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

held og lykke med det

Fantastisk! Tillykke med graviditeten! 

Må jeg spørge hvad årsagen til jeres barnløshed har været? 

Anmeld Citér

26. december 2016

tarkoflen

Mamalou skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig - håber det er OK jeg spørger Har I så forsøgene I ikke fik brugt til gode? 

Nix det har vi ikke. Vi må se på det som en forsikring vi har betalt, det kunne lige så vel have været, at det ikke lykkedes, og så havde det været dyrt at skulle tilkøbe forsøg. Ærgerligt men sådan kan det gå heldigvis får vi en lækker lille bebs <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.