Billefamilie skriver:
Tak for jeres.
Jeg har ikke været i tvivl om min søn skal have "lov" til at gå til ballet. Måske det var dårligt formuleret. Jeg blev i tvivl om, om det kun var min mand og jeg der synes han kunne gå til ballet. og fordi jeg har været bange for at han ville blive mobbet af det.
Jeg har selv meget lavt selvværd og det har så smittet af på min søn. Eller det ved jeg ikke, men han har også lavt selvværd. Det er selvfølgelig noget vi arbejder på at få opbygget. Derfor har jeg tænkt meget på hvad andre synes om at han skal gå til ballet, og jeg har været bekymret for eventuel mobning (som I jo nok ligesom har fundet ud af
).
Men altså: Min mand og jeg har fundet en balletskole vi synes ser rigtig god ud og vores søn skal starte der efter jul
P.s: jeg fortalte min faster og hendes mand at på Det Kongelige Teater går mange mandlige dansere til ballet. Min fasters svar til det: "ja, men de er jo sikkert også bøsser hele bundet"...
Det tror jeg så ikke lige
Nåh ja - Alexander kølpin er jo kendt for sin homoseksualitet - eller ikke... Han er blevet kendt for sin faglighed og måske også et ægteskab med fru kølpin - som senere fik barn med burhøns G også.
Men sidespring. Seksuelorientering er altså drengens privatliv. Og det ville jeg bare melde ud næste gang de sagde noget. Skal de så også se hans tissemand for at se, om den er stor nok til at være en "rigtig mand"? Ej men helt ærligt.
Godt selvværd er jo at tro på, at alt hvad man gerne vil med sit liv - det skal man prøve - for det siger intet om din værdi
Alle der danser ballet er bare mega seje! Og jeg mener alle!
Anmeld
Citér