Hvad er realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2016

Nel

Det er svært at finde istandsatte andelslejligheder i nærheden tæt på eller i København, fordi efterspørgslen er så stor. Så man skal næsten kende nogen. Har i råd, vil jeg helt sikkert foreslå at i køber en lejlighed, så har i også mere at vælge imellem. Men som flere har skrevet, så kommer det helt an på jeres budget og hvad i har råd til at købe? uden den viden, er det svært at komme med bud, fordi teknisk set kan i få alle de værelser i vil hvis i kan betale for det.

Men altså en ejerlejlighed i Københavnsområdet med 3 værelser vil jeg skyde på ligger mellem 2 og 3 millioner, alt efter hvorhenne den ligger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Troldemommi skriver:

13.500 tusinde kroner??????

Wow, det da sindssygt dyrt, der fik den her midtjyde da lige et chok 

Lyder godt nok lidt dyrt når det er relativt langt væk fra København (Vallensbæk), men for indre København er det helt almindeligt

Anmeld Citér

11. december 2016

Babilooo

Zelinasmor skriver:

Ja. Fuldstændig latterligt at det er så dyrt fordi du krydser en skide bro  Men min mand er københavner, så han synes jo det er standard. 

Ja I skal være glade for de flere penge i har mellem hænderne I Jylland. Det er misundelsesværdig når lønningerne ikke er specielt højere herovre.

et standart hus i Jægersborg/ Lyngby / Gentofte runder hurtigt de 6 mio........

Anmeld Citér

11. december 2016

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Ja I skal være glade for de flere penge i har mellem hænderne I Jylland. Det er misundelsesværdig når lønningerne ikke er specielt højere herovre.

Kommer man væk fra Nordsjælland kan man få hus i Hvidovre for mellem 2-3 mio

Anmeld Citér

11. december 2016

TNBC

Ms.Momo skriver:

Vi bor på Bornholm nu, så det er lige før alt på Sjælland vil være billigere og tættere på end nu.

Det er dyrt at bo I Kbh. Jeg ser paa bare et vaerelse og det ligger mellem 2500 og 6000, bare for et vaerelse. (Jeg er ogsaa bornholmer, saa jeg synes bare det er mega dyrt) 

Hvor I Kbh arbejder han? Hvad med kigge lidt udenfor Kbh, der kan man vaere heldig at finde noget billigere?

Anmeld Citér

12. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
TNBC skriver:

Det er dyrt at bo I Kbh. Jeg ser paa bare et vaerelse og det ligger mellem 2500 og 6000, bare for et vaerelse. (Jeg er ogsaa bornholmer, saa jeg synes bare det er mega dyrt) 

Hvor I Kbh arbejder han? Hvad med kigge lidt udenfor Kbh, der kan man vaere heldig at finde noget billigere?

Han har fået arbejde i Store Kongensgade, men vi er villige til at flytte udenfor København.

Så længe vi kommer over så vi kan ses dagligt istedet for det her hvor vi kun ses fra fredag lidt i 23 til søndag eftermiddag.

Anmeld Citér

12. december 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Ms.Momo skriver:

Han har fået arbejde i Store Kongensgade, men vi er villige til at flytte udenfor København.

Så længe vi kommer over så vi kan ses dagligt istedet for det her hvor vi kun ses fra fredag lidt i 23 til søndag eftermiddag.

Jeg tænker, at det ville give mest mening for Jer at kigge på steder syd og vest for København på S-togslinjen. Det er billigere men samtidig nemt ift transport. Jeg kender ikke det præcise prisniveau i det område, men jeg er ret sikker på, at selve København og nord for samme vil være for dyrt for Jer, når I kun har én regulær lønindkomst.

Anmeld Citér

12. december 2016

Zelinasmor

Smølfine123 skriver:

Ja det er helt vildt. Hvis vi vil købe den lejlighed vi Bor i her i Vallensbæk, så koster den lige knap 3 millioner  Jeg gav 7000 inkl alt for en store 4 værelses i Kolding centrum førhen. Så man skal lige vænne sig til priserne herovre 

Anmeld Citér

12. december 2016

Zelinasmor

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Lyder godt nok lidt dyrt når det er relativt langt væk fra København (Vallensbæk), men for indre København er det helt almindeligt

Det tager jo kun 15 min i bil så er du inde i København centrum herfra. Og Vallensbæk (strand) er en dyr kommune at bo i. Skal ikke kunne udtale mig om boligforeningens priser, men private udlejere osv koster bare. Vores lejlighed kan købes, men vil ikke give 3 millioner for den.

Anmeld Citér

12. december 2016

Zelinasmor

Ms.Momo skriver:

Min kæreste har haft arbejde i København i et halvt års tid, og vi leder efter noget at bo i der ligger tættere på end hvor vi bor i øjeblikket.

Jeg ved godt at et hus som det vi har nu er urealistisk i København, men hvor mange værelser er det realistisk at lede efter? Vi er to voksne og en pige på 2 1/2. Desuden har jeg en søn fra tidligere som komme i weekender.

Jeg er desuden på SU.

DEAS som vi bor til leje hos i Storkøbenhavn (Vallensbæk strand), har jævnligt ledige lejligheder. Pt. 2 styks. 3-4 værelses.

huslejen er på 13-14000. 

Tjek lejdinbolig.nu det er dem som har den side

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.