Anonym skriver:
Jeg var ikke utålmodig men min søn var ved ikke om jeg har fået formuleret det forkert. Og lige i den situation ved jeg ikke hvad jeg kunne havde hjulpet med - da jeg ikle ved hvor han har sit værktøj og når han ikke engang kan skrue hjulet af tvivler jeg på jeg kan.
Og prøvet os komme med forslag til hvad vi kunne gøre. Så synes bestemt selv jeg prøvet på hjælpe ham
å
Manden har lige gaaet hjem og tilbage, I kulde og er I gang med at fixe det, og saa staar kaeresten og foreslaar at I skal ringe efter hjaelp og andre raad,(som man ikke har brug for), jeg ville ogsaa blive irriteret hvis jeg var I gang med noget og fik de raad, sorry to say.. jeg ville ikke fare op som ham, men jeg havde nok bedt dig om at tie stille, hvorfor satte du dig ikke I bilen med drengen, gav ham mad, legede med ham, saa han ikke var utaalmodig, I stedet for at blande dig I hvad han lavede.
Ja, han skulle ikke vaere faret op, men du er ikke bedre end ham.
Du synes sikkert at det var sagt I god mening, men saadan foelte han det ikke, man skal passé paa hvordan man siger ting, om hvilke ting man siger om.. (han er manden, han vil gerne kunne skifte et daek selv)
Saa selvom at du mener det godt, saa pas paa med hvad du siger og hvordan du siger det.

Anmeld
Citér