Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stivdie skriver: Så har jeg fået bekræftet, at det ikke bliver i denne måned for os
Så har jeg fået bekræftet, at det ikke bliver i denne måned for os
Det er en trist nyhed hvornår kan I så prøve igen?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Om små 14 dage, når mens er overstået og jeg har ægløsning igen...
Stivdie skriver: Om små 14 dage, når mens er overstået og jeg har ægløsning igen...
Håber at der kan være bedre held med jer næste gang!!
Jeg vil gerne være med
Vi er igang igen efter at det ikke kunne blive 2. gang med en positiv test i sommers.. Det tog lidt tid, men vi havde brug for tiden til at være os igen. Har test dag d. 29 december - så vi krydser fingre for en alkoholfri nytårsaften
VN skriver: Jeg vil gerne være med Vi er igang igen efter at det ikke kunne blive 2. gang med en positiv test i sommers.. Det tog lidt tid, men vi havde brug for tiden til at være os igen. Har test dag d. 29 december - så vi krydser fingre for en alkoholfri nytårsaften
Velkommen VN
Det bliver spændende d. 29. Jeg ender med at have test dag. 30 hvis alt går som det skal på fredag til insemination. Så håber også for en alkoholfri nytårsaften krydser fingre for jeres holder ved denne gang
Her hjemme skal vi teste midt i næste uge HVIS, jeg altså stadigvæk har ømme nipples og halsbrand som jeg har lige pt.
S.S.Robin skriver: Her hjemme skal vi teste midt i næste uge HVIS, jeg altså stadigvæk har ømme nipples og halsbrand som jeg har lige pt.
Ej hvor spændende Lad os håbe på ømme nippes og halsbrand ind til næste uge så, hehe
MommyX2 skriver: Velkommen VN Det bliver spændende d. 29. Jeg ender med at have test dag. 30 hvis alt går som det skal på fredag til insemination. Så håber også for en alkoholfri nytårsaften krydser fingre for jeres holder ved denne gang
Uuuh hvor spændende! Jeg krydser også alle mine fingre for jer, kunne være så hyggeligt at følges hvis det lykkes, så er vi jo meget tæt terminmæssigt
MommyX2 skriver: Ej hvor spændende Lad os håbe på ømme nippes og halsbrand ind til næste uge så, hehe
Hihiii ja.. Det er helt underligt at ønske ubehaget fortsætter :p
VN skriver: Uuuh hvor spændende! Jeg krydser også alle mine fingre for jer, kunne være så hyggeligt at følges hvis det lykkes, så er vi jo meget tæt terminmæssigt
Det er vi nemlig, det er spændende.
Det kunne være rigtig hyggeligt. Håber for os begge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128