Test liste for december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
34 svar
11 synes godt om
3. december 2016

FrøMor

Jeg blev inspireret til at lave denne tråd, da jeg synes det var smart, da jeg selv har test dag i december 

For mig er det d. 25 december, hvis alt går som det skal 

Skriv gerne jeres forsøg, samt dato. I kan eventuelt lave en   hvis det ikke lykkedes, eller en  hvis du/I var så heldige at det gjorde.

Jeg ønsker alle held og lykke på jeres test dag  samt en glædelig december måned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MommyX2 skriver:

Jeg blev inspireret til at lave denne tråd, da jeg synes det var smart, da jeg selv har test dag i december 

For mig er det d. 25 december, hvis alt går som det skal 

Skriv gerne jeres forsøg, samt dato. I kan eventuelt lave en   hvis det ikke lykkedes, eller en  hvis du/I var så heldige at det gjorde.

Jeg ønsker alle held og lykke på jeres test dag  samt en glædelig december måned 

Jeg opretter lige en med anonym svar tilladt. Hvis det er ok? Det plejer at hjælpe på svarprocenten.

Anmeld Citér

4. december 2016

FrøMor

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg opretter lige en med anonym svar tilladt. Hvis det er ok? Det plejer at hjælpe på svarprocenten.

Den var nu ikke oprettet for at folk skulle være anonyme i den forstand, det var for at få lavet noget fællesskab omkring det.  Måske lære et menneske eller to at "kende" ud fra det, fordi man er lidt i samme båd her i december måned.  

Anmeld Citér

4. december 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MommyX2 skriver:

Den var nu ikke oprettet for at folk skulle være anonyme i den forstand, det var for at få lavet noget fællesskab omkring det.  Måske lære et menneske eller to at "kende" ud fra det, fordi man er lidt i samme båd her i december måned.  

Arh okay  Beklager. Normalt plejer der bare at være lister herinde, hvor man kan følge hinanden (anonyme som ikke anonyme)

Det er jo ikke alle, der vil dele, at de er igang med pb.

Men syntes kan se, at der ee opretter en liste med mulighed for at være anonym. så kan folk jo selv vælge.

Held og lykke med projektet.  Håber det lykkedes hurtigt for jer 

Anmeld Citér

4. december 2016

FrøMor

Arh okay  Beklager. Normalt plejer der bare at være lister herinde, hvor man kan følge hinanden (anonyme som ikke anonyme)

Det er jo ikke alle, der vil dele, at de er igang med pb.

Men syntes kan se, at der ee opretter en liste med mulighed for at være anonym. så kan folk jo selv vælge.

Held og lykke med projektet.  Håber det lykkedes hurtigt for jer 

Det er skam helt okay, jeg vidste ikke man kunne følge hinanden som anonym, der må jeg vist stadig være ret ny. 

Ja, det så jeg godt. Så må man jo prøve der i stedet.

Tusind tak, I må også have held og lykke  Håber det bedste for jer i jeres forsøg på PB.

Anmeld Citér

5. december 2016

HPH

Er det en liste man skal skrive sig på, eller er det blot at skrive her i tråden?

Hvis mens udebliver er der test dag d 17/12 for mig.

er dog lidt usikker da jeg d 15/11 blev opereret for en GUL i uge 8.

Anmeld Citér

5. december 2016

Makje9113

Jeg testede svagt positiv i fredags og har her til morgen også testet positiv med en clearblue :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. december 2016

FrøMor

HPH skriver:

Er det en liste man skal skrive sig på, eller er det blot at skrive her i tråden?

Hvis mens udebliver er der test dag d 17/12 for mig.

er dog lidt usikker da jeg d 15/11 blev opereret for en GUL i uge 8.

Jeg kan desværre ikke ændre i den øverste tråd, så det må blive at man bare skriver i tråden.

Det er jeg ked af at høre, håber det lykkedes for dig.

Anmeld Citér

5. december 2016

FrøMor

Akiram skriver:

Jeg testede svagt positiv i fredags og har her til morgen også testet positiv med en clearblue :-) 

Stort tillykke 

Det er så fantastisk. På hvilke dage testede du? 

Anmeld Citér

5. december 2016

Makje9113

MommyX2 skriver:

Stort tillykke 

Det er så fantastisk. På hvilke dage testede du? 

Jeg ved det ikke helt. Vi har forsøgt at blive gravide i 6 mdr. De to sidste måneder har jeg dog været totalt ligeglad med ÆL-teste og at tælle dage osv. Så jeg har ikke helt styr på hvornår jeg sidst havde menstruation. Jeg tror jeg er lige knap 4 uger henne i dag. Den første positive test har så været været 3+1 cirka 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.