Test liste for december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2016

HPH

Makje9113 skriver:

Jeg testede svagt positiv i fredags og har her til morgen også testet positiv med en clearblue :-) 

Hvor køber man clear blue?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

FrøMor

HPH skriver:

Jeg har købt min hos  http://www.billige-teste.dk/  

Anmeld Citér

5. december 2016

Stivdie

Jeg har testdag d. 15. Dog havde jeg en Missed abortion og fik en kirurgisk abort i starten af oktober, og har haft lidt bøvl med min cyklus siden, så jeg tror ikke selv på, den er der denne gang. 

Vi gik i gang med pb2 i starten af juli. 

Anmeld Citér

5. december 2016

FrøMor

Stivdie skriver:

Jeg har testdag d. 15. Dog havde jeg en Missed abortion og fik en kirurgisk abort i starten af oktober, og har haft lidt bøvl med min cyklus siden, så jeg tror ikke selv på, den er der denne gang. 

Vi gik i gang med pb2 i starten af juli. 

Velkommen Stivdies

Det er jeg ked af at høre  

Jeg ønsker jer en masse held med jer i de kommende uger og måneder hvis det er det der skal til. Krydser fingre for jer 

Anmeld Citér

5. december 2016

Stivdie

MommyX2 skriver:

Velkommen Stivdies

Det er jeg ked af at høre  

Jeg ønsker jer en masse held med jer i de kommende uger og måneder hvis det er det der skal til. Krydser fingre for jer 

Tusind tak. Ja, det var en streg i regningen at miste  da fosteret var 9 uger gammelt 

Så nu håber jeg bare på, min krop snart finder sig selv igen, for der er ikke meget tid til at lave den næste baby, når jeg har mens/pletbløder i 14 dage af gangen og stadig har ÆL på dag 16... 

Anmeld Citér

5. december 2016

FrøMor

Stivdie skriver:

Tusind tak. Ja, det var en streg i regningen at miste  da fosteret var 9 uger gammelt 

Så nu håber jeg bare på, min krop snart finder sig selv igen, for der er ikke meget tid til at lave den næste baby, når jeg har mens/pletbløder i 14 dage af gangen og stadig har ÆL på dag 16... 

Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være  Kender kun sorgen ved at miste et familiemedlem, og det er en svær process.

Ja, hold da op, det er tæt. Det er ikke meget tid. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Makje9113

HPH skriver:

Jeg bestilte dem på nettet fra billigteste. 

Anmeld Citér

5. december 2016

Stivdie

MommyX2 skriver:

Kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være  Kender kun sorgen ved at miste et familiemedlem, og det er en svær process.

Ja, hold da op, det er tæt. Det er ikke meget tid. 

Jeg er også blevet overrasket over, hvor hårdt det ramte. Troede jeg ville være meget mere rationel og tænke, at det trods alt er ca 20% af alle opdagede graviditeter, der ender sådan, at fosteret jo var ikke-levedygtigt, osv. Men gik helt i sort og kunne slet ikke rumme det. Nu er jeg tilkoblet en psykolog, der hjælper mig med at komme på ret kurs igen. 

Anmeld Citér

5. december 2016

FrøMor

Stivdie skriver:

Jeg er også blevet overrasket over, hvor hårdt det ramte. Troede jeg ville være meget mere rationel og tænke, at det trods alt er ca 20% af alle opdagede graviditeter, der ender sådan, at fosteret jo var ikke-levedygtigt, osv. Men gik helt i sort og kunne slet ikke rumme det. Nu er jeg tilkoblet en psykolog, der hjælper mig med at komme på ret kurs igen. 

Det er godt du er tilknyttet en psykolog, det er godt at vide hvornår man har brug for det ekstra hjælp.

I min familie har der været 2 aborter (ikke mig) og jeg er blevet lige bed af det begge gange, bare det at miste, jeg kan slet ikke forestille hvordan det er hvis det var mig selv :-(

Håber at du kommer stærkere ud af denne hårde periode, og kan se lyst på fremtiden og mulighederne 

Anmeld Citér

13. december 2016

Stivdie

Så har jeg fået bekræftet, at det ikke bliver i denne måned for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.