Julegave til 5,6 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2016

Moar2011

Guldlok88 skriver:

Min dreng får : Lego fængselsøen, Løvernes Garde legetøj, toot toot drivers bilbane, halvhøjseng med ruchebane, zoomer Paw Patrol hund, Avengers figur og kæphest. Det er hvad jeg ved at han får.. 

Sikke en nogen gode gaver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Så jeg vil godt ku tage ninjago som den ekstra pakke? Tænker det i princippet er ligemeget og man selv bestemmer ikke??

lyder til at det os kan bruges til at få familien samlet lidt

Ja du bestemmer helt selv. Vi havde kun startpakken de første par måneder.

Anmeld Citér

30. november 2016

Moar2011

striber skriver:

Ja du bestemmer helt selv. Vi havde kun startpakken de første par måneder.

Der er godt nok mange at vælge imellem hvis man ikke behøver flere end startspakken 

Anmeld Citér

30. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Der er godt nok mange at vælge imellem hvis man ikke behøver flere end startspakken 

Det er fordi, man kan få ekstra point, og ekstra baner, hvis man har de andre. Men det er ikke noget min søn bemærker. 

Anmeld Citér

30. november 2016

Moar2011

striber skriver:

Det er fordi, man kan få ekstra point, og ekstra baner, hvis man har de andre. Men det er ikke noget min søn bemærker. 

Selvfølgelig tror du hermed har solgt ideen til mig 

Anmeld Citér

1. december 2016

Clisolka

Moar2011 skriver:

Hvad dælen skal man finde på til knægten i julegave?

hvad giver i jeres drenge på 5-6år?

Min 6-årige datter ønsker sig brændende en brandbil fra Playmobil, så sådan en har jeg fundet til hende i år  Ja, hun er bestemt ikke en pige-pige  Jeg regner med at finde en action-figur med Hulk til en anden gave - hun har nemlig allerede Captain America og Batman 

P.S hun er også så småt begyndt at interessere sig for Playstation - hendes ældre fætre spiller på en, og så spiller de på en i skolen også (og hun har set sin far spille på sin) 

Anmeld Citér

3. december 2016

Moar2011

striber skriver:

Skal man have en PlayStation til det

Anmeld Citér

3. december 2016

striber

Moar2011 skriver:

Skal man have en PlayStation til det

Man skal have en spillekonsol ja. Vi har en xbox one, som vores spiller på. Mener man kan få den til playstation, wii og xbox.

Anmeld Citér

3. december 2016

Moar2011

striber skriver:

Man skal have en spillekonsol ja. Vi har en xbox one, som vores spiller på. Mener man kan få den til playstation, wii og xbox.

Hvilken PlayStation ?!  

Anmeld Citér

3. december 2016

striber

Moar2011 skriver:

Hvilken PlayStation ?!  

Du skal kigge på pakkerne. Der er en til en playstation 3, og en anden til en playstation 4 (og det samme med de andre konsoller). Ved ikke om der er nogen til playstation'erne før det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.