Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad dælen skal man finde på til knægten i julegave?
hvad giver i jeres drenge på 5-6år?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her får vores 6 årige:
en Iron man dukke
ironman kostume
trash attack (som er et spil )
monopoly Ultimate banking
et Star wars ps4 spil
hørebøffer (til når han spiller PlayStation)
det er lige hvad jeg ved han får :-)
Altså i år ønsker hans sig
LEGO
ROLLESPILSVÅBEN
NERF guns
Vi giver ham en NERF gun
og søster giver ham extra "patroner"
Moar2011 skriver: Hvad dælen skal man finde på til knægten i julegave? hvad giver i jeres drenge på 5-6år?
Vores 5 årig. Får
Løbehjul
Keboard
Høretelefoner
Tøj
Gettoblarster
Cd'er
Lego
Sæcon kort til Djurs sommerland og randers regnskov.
En tegnekuffert med nye tegneredskaber.
Det er hvad jeg ved han får.
Mor Christa skriver: Her får vores 6 årige: en Iron man dukke ironman kostume trash attack (som er et spil ) monopoly Ultimate banking et Star wars ps4 spil hørebøffer (til når han spiller PlayStation) det er lige hvad jeg ved han får :-)
hvad spiller han på hans playstation ?
min har ikke sådan en, måske det os snart kunne være noget for ham
Har købt en lavalampe til hver af mine gutter på 6 år. Giver ikke for så meget, da de jo får så vildt mange julegaver, og desuden mangler de jo ikke noget. Men de har ønsker sig lava lamper
Mullesmith skriver: Har købt en lavalampe til hver af mine gutter på 6 år. Giver ikke for så meget, da de jo får så vildt mange julegaver, og desuden mangler de jo ikke noget. Men de har ønsker sig lava lamper
ved du hvad?
det er lige præcis sådan jeg også har det, han mangler ikke noget. så det var bare så der var en ting.
Moar2011 skriver: hvad spiller han på hans playstation ? min har ikke sådan en, måske det os snart kunne være noget for ham
Uha, min elsker sin PlayStation - han spiller toy story 3, LEGO Star wars, LEGO dimensions, LEGO jurassic og minecraft :-)
Mor Christa skriver: Uha, min elsker sin PlayStation - han spiller toy story 3, LEGO Star wars, LEGO dimensions, LEGO jurassic og minecraft :-)
hvornår viste han interesse for sådan en?
Moar2011 skriver: hvornår viste han interesse for sådan en?
Det gjorde han da han var 4. Hans onkler spiller meget, så han blev introduceret den vej igennem. Han startede med toy story 3 som det eneste i et år.. derefter fik han LEGO spillene, som han knus-elsker :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128