Julegave til 5,6 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2016

Moar2011

Den er ikke fra Star Wars. Fandt den på amazon, da han i over et år har ønsket sig en robot, og jeg var altså for nærrig til at give 6-700kr for en robot 

Så fandt denne, som har fået gode anmeldelser. Tror jeg gav 200kr inkl porto. Den kan gå, dreje hovedet, og så kan den skyde med skumskiver. Er sikker på jeg har en ellevild 5årig juleaften 

Griner. Der kan man bare se, hvor lidt tjek jeg har på det  

så fedt, det lige præcis det gode ved det, han er ligeglad med at den ikke har et bestemt mærke  og med en børne fantasi kunne det være at han vil tro det samme som mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Feeeedt, har ofte stået og kigget på det men hverken mig eller manden kunne forstå konceptet griner. 

Kan du fortælle lidt mere ?? Knægten er helt vil med superhelte, ninjago. 

Har I prøvet lego spillene? Det er lidt ala det samme. Men her har du kun de figurer du har købt. Man kan dog klare sig igennem spillet fint uden alle figurene. 

Man får 3 figurer i startparken, og de kan alle noget forskelligt. 

Det er lidt svært, men vores 5årig fangede det egentligt hurtigt nok. Vi hjælper ham lidt, og så kan han det selv. 

Det er som et alm spil,m

hvor du bare fysisk skal sætte spillerne på pladen. Og så kommer den op på skærmen. Nogle gange skal man også sætte dem strategisk på pladen, alt efter hvad de skal kunne. 

Så kommer man igennem forskellige dimensioner. fx. The simpsons verden, Ringenes herre og sådan. Så det er lidt sjovt for os, der kender til alle filmene/serierne

Vi overvejede det længe, og da den så var sat ned i br, købte vi det til ham i fødselsdagsgave. 

Når man får pakken, skal man samle spillepladen, og så figurerne og deres transportmidler. 

Så der er flere glæder i spillet, end "bare" at spille. 

Lukas spiller det mere, end han spiller skylanders og hans andre spil. 

Anmeld Citér

29. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Griner. Der kan man bare se, hvor lidt tjek jeg har på det  

så fedt, det lige præcis det gode ved det, han er ligeglad med at den ikke har et bestemt mærke  og med en børne fantasi kunne det være at han vil tro det samme som mig 

Ja, de fleste børn er jo ligeglade med mærket. Vores dreng har en sindsyg fantasi, så den skal nok blive en del af Star Wars og Avengers legene

jeg synes det er så fedt at han er blevet så gammel, at han virkelig påskønner gaverne, og han kan lege med det i timevis. 

Jeg er til gengæld på røven, hvad angår vores snart 3årig pige. Hun ønsker sig jo alt, hvis man spørger hende. Og leger ikke med halvdelen 

Anmeld Citér

29. november 2016

Moar2011

striber skriver:

Har I prøvet lego spillene? Det er lidt ala det samme. Men her har du kun de figurer du har købt. Man kan dog klare sig igennem spillet fint uden alle figurene. 

Man får 3 figurer i startparken, og de kan alle noget forskelligt. 

Det er lidt svært, men vores 5årig fangede det egentligt hurtigt nok. Vi hjælper ham lidt, og så kan han det selv. 

Det er som et alm spil,m

hvor du bare fysisk skal sætte spillerne på pladen. Og så kommer den op på skærmen. Nogle gange skal man også sætte dem strategisk på pladen, alt efter hvad de skal kunne. 

Så kommer man igennem forskellige dimensioner. fx. The simpsons verden, Ringenes herre og sådan. Så det er lidt sjovt for os, der kender til alle filmene/serierne

Vi overvejede det længe, og da den så var sat ned i br, købte vi det til ham i fødselsdagsgave. 

Når man får pakken, skal man samle spillepladen, og så figurerne og deres transportmidler. 

Så der er flere glæder i spillet, end "bare" at spille. 

Lukas spiller det mere, end han spiller skylanders og hans andre spil. 

Det lyder virkelig fedt, som du beskriver det. 

Altså han har prøvet at spille LEGO City på iPaden griner. 

Men han har set rigtig mange film med alle super heltene og har et hav af LEGO City og ninjago . 

Kan se den os er på bud nu, til de 300kr. 

Hvad vil du forslå man købte for at komme godt fra start? og tror min han os vil blive fanget af det? 

Det andet du skrev, at det minder om "et eller andet" det kender jeg heller ikk hehe. Er ikke ret meget ind i spille universet andet gammel dags bræt spil  

Anmeld Citér

29. november 2016

Moar2011

striber skriver:

Ja, de fleste børn er jo ligeglade med mærket. Vores dreng har en sindsyg fantasi, så den skal nok blive en del af Star Wars og Avengers legene

jeg synes det er så fedt at han er blevet så gammel, at han virkelig påskønner gaverne, og han kan lege med det i timevis. 

Jeg er til gengæld på røven, hvad angår vores snart 3årig pige. Hun ønsker sig jo alt, hvis man spørger hende. Og leger ikke med halvdelen 

Ja de har en skøn alder, hvor selv den mest kikset figur at blive en stor helt i deres lege ren og skær den fantasi de har pt. 

Griner, kunne godt forstille mig at hun nærmest peger i hvert et legetøjs katalog, og man bliver mere og mere frustreret over hvad men skal købe, fordi man har på fornemmelse det vil samle støv som halv delen af værelset gør  griner..

Anmeld Citér

29. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Det lyder virkelig fedt, som du beskriver det. 

Altså han har prøvet at spille LEGO City på iPaden griner. 

Men han har set rigtig mange film med alle super heltene og har et hav af LEGO City og ninjago . 

Kan se den os er på bud nu, til de 300kr. 

Hvad vil du forslå man købte for at komme godt fra start? og tror min han os vil blive fanget af det? 

Det andet du skrev, at det minder om "et eller andet" det kender jeg heller ikk hehe. Er ikke ret meget ind i spille universet andet gammel dags bræt spil  

Vi har 2 ninjago figurer og så måske en pakke mere. Så vi har ikke så mange, og det fungere helt fint bare med dem  

Det er svært at sige. Min mand er total computer nørd, så tænker han har smittet meget af på vores søn. Og han har det nok i generne, så han har forholdsvis nemt ved det. 

I starten var det dog mest os der spillede, (og altså, jeg kunne godt finde ud af det ) men han fandt så hurtigt ud af hvodan han skulle forsøge at klare banerne selv, og nu spiller han mest selv. 

Vi er dog altid til stede når han spiller. Men det er mest fordi, vi ikke synes han skal sidde der alene. 

Anmeld Citér

29. november 2016

Moar2011

Vi har 2 ninjago figurer og så måske en pakke mere. Så vi har ikke så mange, og det fungere helt fint bare med dem  

Det er svært at sige. Min mand er total computer nørd, så tænker han har smittet meget af på vores søn. Og han har det nok i generne, så han har forholdsvis nemt ved det. 

I starten var det dog mest os der spillede, (og altså, jeg kunne godt finde ud af det ) men han fandt så hurtigt ud af hvodan han skulle forsøge at klare banerne selv, og nu spiller han mest selv. 

Vi er dog altid til stede når han spiller. Men det er mest fordi, vi ikke synes han skal sidde der alene. 

Som du kan sige det så ikke computer nørde, kan os finde ud af det? 

Det lyder ellers meget sjovt, og lidt mere eftersom startspakken er sat ned. 

Ømh så i har startspakken med Batman med to andre figur og så i købt en pakke ninjago ? 

Anmeld Citér

29. november 2016

Guldlok88

Min dreng får : Lego fængselsøen, Løvernes Garde legetøj, toot toot drivers bilbane, halvhøjseng med ruchebane, zoomer Paw Patrol hund, Avengers figur og kæphest. Det er hvad jeg ved at han får.. 

Anmeld Citér

29. november 2016

striber

Moar2011 skriver:

Som du kan sige det så ikke computer nørde, kan os finde ud af det? 

Det lyder ellers meget sjovt, og lidt mere eftersom startspakken er sat ned. 

Ømh så i har startspakken med Batman med to andre figur og så i købt en pakke ninjago ? 

Ja. Og så en pakke mere. Tror det er jurassic park. Men er ikke sikker. 

Men ja, vil mene at efter lidt øvelse, kan man finde ud af det 

Anmeld Citér

30. november 2016

Moar2011

striber skriver:

Ja. Og så en pakke mere. Tror det er jurassic park. Men er ikke sikker. 

Men ja, vil mene at efter lidt øvelse, kan man finde ud af det 

Så jeg vil godt ku tage ninjago som den ekstra pakke? Tænker det i princippet er ligemeget og man selv bestemmer ikke??

lyder til at det os kan bruges til at få familien samlet lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.