Drenge og strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

malou

Frederic's moar skriver:

ja vi har dem med elefanten, lyseblå og mørke elefanter. og de mørkebrune med grønne krokodiller... Men han har også tynde ben...

jeg har jo solgt børnetøj i mange år.. og vi forhandlede melton... så jeg havde jo ret mange sidste år og blev helt vild glad da jeg så dem med kroks og ele. men jeg blev slemt skuffet da jeg skulle give victors fede lår dem på... haha .. så de er bare røget i kassen med tøj han ikke kan passe mere.... så jeg holder mig helt klart til de ensfarvet fremover... desværre fordi de er ellers vildt søde de andre....

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

malou skriver:

jeg har jo solgt børnetøj i mange år.. og vi forhandlede melton... så jeg havde jo ret mange sidste år og blev helt vild glad da jeg så dem med kroks og ele. men jeg blev slemt skuffet da jeg skulle give victors fede lår dem på... haha .. så de er bare røget i kassen med tøj han ikke kan passe mere.... så jeg holder mig helt klart til de ensfarvet fremover... desværre fordi de er ellers vildt søde de andre....

knus malou

Fede...  Nu må du da lige stoppe... Så slemt kan det vel ikke være. Men vi har en fætter fra jan 08 og han tyk. det er først nu han kan være i cowboybukser, ellers har den altid stået på jogging bukser.

De er jo også vilde med at børns vægt skal ned, hvordan de så lige vil føre det ud i livet...

Anmeld

4. oktober 2009

malou

Frederic's moar skriver:

Fede...  Nu må du da lige stoppe... Så slemt kan det vel ikke være. Men vi har en fætter fra jan 08 og han tyk. det er først nu han kan være i cowboybukser, ellers har den altid stået på jogging bukser.

De er jo også vilde med at børns vægt skal ned, hvordan de så lige vil føre det ud i livet...

hihi... nej fede på den dejlige måde.. elsker hans lår og skal da ikke på skrump eller noget. Men jeg kunne seriøst ikke få str. 74/80 op om hans lår da han var 5 md!!

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

malou skriver:

hihi... nej fede på den dejlige måde.. elsker hans lår og skal da ikke på skrump eller noget. Men jeg kunne seriøst ikke få str. 74/80 op om hans lår da han var 5 md!!

knus malou

... lidt skal de have - ihvertfald min mening...

nok også fordi vi har kæmpet med hans vægt, at jeg syntes de godt må have lidt, så man måske går og ikke bekymre sig så meget... Frederic var ved 5 mdr 75 cm og 7,2 kg. Har altid været afhængig af at købe cowboy bukser mm, der har det der elastik system indeni - eller snore...

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

Jules skriver:

Fandt nogen her:

http://www.minimums.dk/group.asp?group=129

Hvis Rikke ikke havde skrevet at de sad godt ville jeg have troet de faldt ned...
Men de skal da prøves...

hmm jeg er nok lidt skeptisk må jeg indrømme....tænker at strømpebukser til hver en tid varmer mere, da de også holder både numse og mave varm

Anmeld

4. oktober 2009

Ayasmor

Lige en helt anden ting.. De har nogle søde frotte strømpebukser på bud i føtex til 50 kr. (2 par).. Både til drenge og piger.. Aya ser så sød ud med hendes på, når hun kravler, da der er et motiv på numsen som bliver større når hun strutter med den kære blenumse..

Anmeld

4. oktober 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Lige en helt anden ting.. De har nogle søde frotte strømpebukser på bud i føtex til 50 kr. (2 par).. Både til drenge og piger.. Aya ser så sød ud med hendes på, når hun kravler, da der er et motiv på numsen som bliver større når hun strutter med den kære blenumse..

Ej hvor sejt hehe

Anmeld

4. oktober 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

hmm jeg er nok lidt skeptisk må jeg indrømme....tænker at strømpebukser til hver en tid varmer mere, da de også holder både numse og mave varm

Ja det vil jeg faktisk også mene

Anmeld

4. oktober 2009

Misjelle

Ayasmor skriver:

Dem har vi også købt bare til drenge med en lille vaskebjørn på måsen .

Anmeld

4. oktober 2009

Ayasmor

Misjelle skriver:

Dem har vi også købt bare til drenge med en lille vaskebjørn på måsen .

jeps.. de er bare så nuser... og dejlig tykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.