Drenge og strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Jules

Feluca09 skriver:

gud vor er det smart..og fede ser de ud....

kan rigtig godt li de bi nogen... Men kan ikke finde ud af om de kan gå til en dreng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Vingummien

Jules skriver:

Fandt dem os på tilbud

http://shop.himmeriget.dk/shop/babylegs-benvarmere-37c1.html

er de ikke mere til piger

Anmeld

3. oktober 2009

Vingummien

Rikke skriver:

Jeg bruger Babylegs til min søn (og datter) om vinteren. Det er faktisk leggins, bare uden "trusse" i. Super praktisk synes jeg, da de sidder hvor de skal, og også smart hvis barnet bruger ble, da man ikke behøver at skulle tage dem af når de skal skiftes. Og så fås de i en masse fede designs

Kan de godt bruges til drenge. vidste jeg ik hehe.

Men syntes nu det er nemt med fod i

Anmeld

3. oktober 2009

lonemus

Min søn er nu 2 år og jeg regner stærkt med at give ham strømpebukser på snart, indenunder hans bukser. Han havde det osse sidste vinter.
Men han har det kun på i vuggestuen eller hvis det bliver meget koldt med sne....så kan jeg godt finde på at give ham det på, hvis vi skal på legepladsen eller bare ud at lege.

Syntes det fungerer fint og de holder ham dejligt varme.

Lone

Anmeld

3. oktober 2009

Misjelle

Min søn er 7 mdr. og har haft strømpebukser på den sidste uges tid og regner bestemt med at vi skal bruge dem om vinteren en del år endnu

Anmeld

3. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hey

Godt I selv har fundet et link til Babylegs, nu jeg ikke lige har været på nogle timer
De sidder fint på mine unger og falder ikke ned... men ved jeg selvfølgelig ikke om de gør på slanke børn. Mine har altid haft nogle gode lårbasser
Men kan i hvert fald anbefale jer at prøve dem... man kan jo altid nøjes med at købe et enkelt par og se om det er noget.

Anmeld

3. oktober 2009

ekzunz

Hmmmm....Lukas bliver snart 5 og har aldrig haft strømpebukser på.

Anmeld

4. oktober 2009

Jules

suanne85 skriver:

er de ikke mere til piger

Der er da mange af de forskellige par der er drengede...

Anmeld

4. oktober 2009

malou

Frederic's moar skriver:

... det er at de nu laver dem i drenge farver, med biler - dyr mm... Det er også fra meltons...

sidste år havde vi dem mørkeblå, men dejlig med lidt mere at vælge i mellem. og de 2 lags bukser vi har, er f.eks tynde cowboy bukser hvor de har syet bomuld på indersiden. ikke noget med tykke frotté bukser...

nå okey.. så forstår jeg bedre Jeg bruger nu bare de ensfarvet og har nu også nogle i stribet. Synes dem med elefanter osv er meget stramme i modellen..

knus malou

Anmeld

4. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

malou skriver:

nå okey.. så forstår jeg bedre Jeg bruger nu bare de ensfarvet og har nu også nogle i stribet. Synes dem med elefanter osv er meget stramme i modellen..

knus malou

ja vi har dem med elefanten, lyseblå og mørke elefanter. og de mørkebrune med grønne krokodiller... Men han har også tynde ben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.