Drenge og strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.368 visninger
42 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Vingummien

Ja jeg vil lige høre jer der har drenge om hvornår i stoppede med at bruge strømpebukser til dem. Emil er 14mdr nu og jeg bruger det stadig og har tænkt mig at bruge det længe endnu, er dejlig nemt herhjemme og luner godt under bukser når der er køligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

vatten

Mathias er godt 2½ år nu, og dette er første vinter, jeg ikke kommer til at bruge strømpebukser til ham

Anmeld

3. oktober 2009

Honningblomst

Jeg har brugt lange underbukser, fordi jeg synes de virker mere behagelige at have på end stræmpebukser...måske jeg bare selv kan huske hvor træls det var at have skrævet hængere midt mellem knæ og numse...
Knus Eva..

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Tja.... nu er lille Victor jo ikke så gammel endnu men jeg har da tænkt mig at bruge s.bukser til ham længe og jeg er som tidligere nævnt... stor fan af meltons!!!!

knus malou

Anmeld

3. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi skifted til uld- body'er i mandags og har pakket de normale væk. Vi vil så småt til at bruge strømpebukser under hans tynde bukser, da vi har ellers har 2-lags bukser vi også bruger nu...

Syntes det er lækkert de nu også laver strømpe bukser til drenge...

Anmeld

3. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger Babylegs til min søn (og datter) om vinteren. Det er faktisk leggins, bare uden "trusse" i. Super praktisk synes jeg, da de sidder hvor de skal, og også smart hvis barnet bruger ble, da man ikke behøver at skulle tage dem af når de skal skiftes. Og så fås de i en masse fede designs

Anmeld

3. oktober 2009

malou

Frederic's moar skriver:

Vi skifted til uld- body'er i mandags og har pakket de normale væk. Vi vil så småt til at bruge strømpebukser under hans tynde bukser, da vi har ellers har 2-lags bukser vi også bruger nu...

Syntes det er lækkert de nu også laver strømpe bukser til drenge...

øh...strømp.buks til drenge?? Jeg bruger bare meltons--- hvad bruger du??

knus 

Anmeld

3. oktober 2009

millesofie

hejsa med jer

her hjemme er lillegutten næsten 4 år og vi har stadig en håndfuld strømpebukser til ham, jeg tror vi stopper når han selv siger fra

de er jo dejlige varme og praktiske og hvis han intet har i mod at have dem på kan jeg ikke se problemet

mvh

Anmeld

3. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Rikke skriver:

Jeg bruger Babylegs til min søn (og datter) om vinteren. Det er faktisk leggins, bare uden "trusse" i. Super praktisk synes jeg, da de sidder hvor de skal, og også smart hvis barnet bruger ble, da man ikke behøver at skulle tage dem af når de skal skiftes. Og så fås de i en masse fede designs

Har du et link til dem, lyder spændende (eller hvor her i Aa har du købt dem hvis der ikke er et link)

God aften til dig

Anmeld

3. oktober 2009

heaven

jeg bruger også strømpebukser til Lasse..... Han er i udegruppen i hans vuggestue, og de har en pallvion (staveplade, tak????) som er kold ved gulvet her i vinterhalvåret.... og så er han også ude det meste af dagen, så det er vigtig han har nok tøj på.... og vi fortsætter længe endnu.... køber tit noget i baby-sam....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.