Julegave til dreng på 10? Er helt tom for ideer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2016

Ploffer

Vores søn på 11 ønsker sig i år et tegesæt der hedder "I do 3D"

det er noget med at man tegner en figur, tørrer med en uv lampe og så kan man løfte det af og bygge det op i 3d

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Vores søn er snart 9 og vi har lidt samme problem.

Vi har købt en science sæt. Hvor han selv kan lave strøm. Få en pære til at lyse og sådan noget.

Fed ide! Vi har tidligere haft stjernekigget og mikroskop.. det var også et hit.. 

Anmeld Citér

24. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Fed ide! Vi har tidligere haft stjernekigget og mikroskop.. det var også et hit.. 

Ja tror vores søn vil elske det. Det går i flere forskellige udgaver. Kan købes i Toys r us.

Anmeld Citér

24. november 2016

Xolia

Anonym skriver:

Nok et atypisk barn jeg har.. han har ikke leget med noget legetøj i de sidste par år.. Men han elsker at lave mad og læse bøger om historie og teknik, spille skak og andre brætspil. Der har vi dog også alt muligt til. 

Desværre har han store mængder Lego han ikke leger med, men som i det mindste går i arv til de små søskende.

Jeg har spurgt løbende om en ønskeseddel.. der kommer faktisk bare et "jeg har jo alt men jeg skal nok sige til hvis jeg mangler noget" .. så jeg har også overvejet gavekort eller penge til opsparingen, så han selv igen kan købe noget han en dag ønsker sig..

Biografbilletter får ungerne alle fælles i adventsgave 

Et flot skakspil med fancy brikker?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.