Anonym skriver:
Nok et atypisk barn jeg har.. han har ikke leget med noget legetøj i de sidste par år.. Men han elsker at lave mad og læse bøger om historie og teknik, spille skak og andre brætspil. Der har vi dog også alt muligt til.
Desværre har han store mængder Lego han ikke leger med, men som i det mindste går i arv til de små søskende.
Jeg har spurgt løbende om en ønskeseddel.. der kommer faktisk bare et "jeg har jo alt men jeg skal nok sige til hvis jeg mangler noget" .. så jeg har også overvejet gavekort eller penge til opsparingen, så han selv igen kan købe noget han en dag ønsker sig..
Biografbilletter får ungerne alle fælles i adventsgave

Jeg tror nu ikke at han er så atypisk
Jeg har også en datter som ikke leger hun er 9 år og min venindes datter som snart er 10 leger heller ikke .
Hun ønsker sig lego men kun for at samle. hun kan godt lege med sin bror nå han leger med biler køkken ting osv. Men hun har stort set ikke selv noget legetøj mere da hun overhovedet ikke bruger det. Men til gengæld ønsker hun sig kreative ting osv som hun elsker at side med,
På hendes ønskeseddel er der
tv og tablet (de gå snart i stykker begge ting da de er købt brugt og efterhånden er gamle.
Hobby ting
Ting til at lave kort med.
Biograf billetter og lege land.
Penge (hun er selv igang med at spare sammen til en bærbar computer )
Sands Alive
lego.
Pynt til værelset da hun fik møbler i følsdagsgave da hun ikke ville have børneværelse mere
Også ønsker hun sig de der nerf våben (så helt piget er hun ikke
)
Anmeld
Citér