Julegave til dreng på 10? Er helt tom for ideer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.994 visninger
23 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg er helt tom for ideer til hvad jeg kan give min søn på 10.. da han nok er ude af legetøjsalderen. Jeg har kun én gave indtil videre og det er en drone med kamera. 

Han har alt indenfor elektronik, altså iphone, ipad, playstation, wii. Så det er ikke rigtig det vi mangler.. 

Hvad giver i til jeres drenge i den alder? Stort som småt til en på 10+? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

1977

Profilbillede for 1977

Her er Nerf et hit  og så elsker han at shoppe, så gavekort til ynglingsbutikkerne - H&M, gamestop m.fl. Og så er han begyndt at interessere sig for værelset, så indretningsideer har han nok af 

Anmeld Citér

23. november 2016

Rauw

Vildt han allerede er færdig med legetøj og har alt inden for elektronik Min 9 årige datter leger stadig med lego og klæd ud tøj og har ikke engang telefon. Nå anyway, hvad med bøger, tøj, biografbilletter eller penge?  Eller, spørg ham om en ønskeseddel. Børn plejer at have meget godt styr på hvad de ønsker sig. 

Anmeld Citér

23. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med en oplevelse? 

Anmeld Citér

23. november 2016

Mum33

Må tilslutte mig, at jeg synes det er vildt han har alt - og hvorfor er en drone med kamera ikke nok? 

Min søn på samme alder ønsker sig:

- fodboldstøvler

- sovepose

- lommelygte

- fodboldmål

- skoletaske

- malerting (staffeli, lærred, osv)

- bøger, bl.a. Harry Potter

- nattøj

- plakater til hans værelse 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Mum33 skriver:

Må tilslutte mig, at jeg synes det er vildt han har alt - og hvorfor er en drone med kamera ikke nok? 

Min søn på samme alder ønsker sig:

- fodboldstøvler

- sovepose

- lommelygte

- fodboldmål

- skoletaske

- malerting (staffeli, lærred, osv)

- bøger, bl.a. Harry Potter

- nattøj

- plakater til hans værelse 

Synes bare én gave er lidt lidt at pakke ud når de andre får flere.. den har bestemt heller ikke været dyr og jeg ved heller ikke om den går i stykker ved første flyvning, så vil gerne finde på noget andet også:-)

Maleting tror jeg også er en rigtig god ide! Det har alle børnene endda gavn af..

Anmeld Citér

23. november 2016

Karina84

Har han en hobby, noget han går til, interesserer sig for?

Læse bøger, rollespil, fodbold, badminton, friluftsliv, puslespil, tegne osv.?

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Vildt han allerede er færdig med legetøj og har alt inden for elektronik Min 9 årige datter leger stadig med lego og klæd ud tøj og har ikke engang telefon. Nå anyway, hvad med bøger, tøj, biografbilletter eller penge?  Eller, spørg ham om en ønskeseddel. Børn plejer at have meget godt styr på hvad de ønsker sig. 

Nok et atypisk barn jeg har.. han har ikke leget med noget legetøj i de sidste par år.. Men han elsker at lave mad og læse bøger om historie og teknik, spille skak og andre brætspil. Der har vi dog også alt muligt til. 

Desværre har han store mængder Lego han ikke leger med, men som i det mindste går i arv til de små søskende.

Jeg har spurgt løbende om en ønskeseddel.. der kommer faktisk bare et "jeg har jo alt men jeg skal nok sige til hvis jeg mangler noget" .. så jeg har også overvejet gavekort eller penge til opsparingen, så han selv igen kan købe noget han en dag ønsker sig..

Biografbilletter får ungerne alle fælles i adventsgave 

Anmeld Citér

23. november 2016

Mum33

Anonym skriver:

Synes bare én gave er lidt lidt at pakke ud når de andre får flere.. den har bestemt heller ikke været dyr og jeg ved heller ikke om den går i stykker ved første flyvning, så vil gerne finde på noget andet også:-)

Maleting tror jeg også er en rigtig god ide! Det har alle børnene endda gavn af..

Men er der ikke fra bedsteforældre, kusiner/fætre, onkler, tanter, mm? Da de var små sprang jeg faktisk deres gaver over, fordi der var så mange andre gaver til dem. 

Kan godt forstå du ikke vil skuffe ham, men det er jo en vigtig ting at lære, at blive glad for det der er. Eller skruer man jo bare forventningerne op ...

Anmeld Citér

23. november 2016

Carina:-)

Min der lige er fyldt 11 får af os 

Ben q skærm 

Billet til Disney on ice

Spil til x box 

Zoomer dino

Af de små søskende får han 

Skak 

Biobiletter

Håndbold

Anders And abb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.