Pynte op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2016

AnoMom

Kattha skriver:

Vil bare høre om I andre allerede har pyntet juletræ og lignende? Herhjemme gjorde vi det i søndags, men ved ikke om andre gør det senere. Vi har faktisk aldrig gjort det før datteren kom til verden, så det er lidt nyt for os

Jeg pynter først op når det bliver 1. december og juletræet købes og pyntes først senest d 20 :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

Kattha

Det lyder hyggeligt altsammen 

Jeg er ikke selv til det vilde julepynt, men elsker juletræet. Vil godt nok savne det på en måde, hvis det først skulle pyntes dagen før jul. Bliver glad af at kigge på træet datteren hjalp med at pynte. Hun bliver vist heller ikke træt af det lige foreløbigt 

Og det var da en god ide med drillenisser. Vi må finde på lidt ballade, og nyde det overraskede barneansigt, tihii

Anmeld Citér

22. november 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Kattha skriver:

Vil bare høre om I andre allerede har pyntet juletræ og lignende? Herhjemme gjorde vi det i søndags, men ved ikke om andre gør det senere. Vi har faktisk aldrig gjort det før datteren kom til verden, så det er lidt nyt for os

Åhhh vi går altid jule amok herhjemme .  her i weekenden er der blevet pyntet op inde og ude. vi har masser af julelys udendørs og der kommer altid nyt til.

Indendørs har jeg meget blandet pynt. masser af nisser og mange udklip fra børnene .  der hænger stjerner og alt muligt alle vegne.

For andre vil det nok virke rodet. Men jeg elsker det  og det gør min mand og vores børn heldigvis også.

Siden den yngste på nu 21 år kom til, har vi skabt en masser af traditioner og i dag er børnene meget OBS på om jeg nu får hængt alting på deres faste pladser.

Jeg nyder når ungerne, der jo egenligt er ved at være store - 8 år-12-15-18 og 21 år- render rundt og udpeger deres gamle selv lavede julepynt.

jeg ELSKER SIMPELTHEN JULEN. jule træet fælder vi weekenden før jul og det er også en hel dag med traditioner og det bliver pyntet d.23 december. 

God jul til alle

Anmeld Citér

22. november 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min ældste fylder år den 30/11 og der kommer intet pynt op før han er blevet fejret. i år er det så først den 4/12 han skal fejres da han fylder år en onsdag så gæsterne kommer først søndag... så det bliver nok først weekenden efter det kommer op. juletræ plejer vi at før 14 før jul - jeg synes det er så hyggeligt at se på med lys og pynt

Anmeld Citér

22. november 2016

AnoMom

Kattha skriver:

Det lyder hyggeligt altsammen 

Jeg er ikke selv til det vilde julepynt, men elsker juletræet. Vil godt nok savne det på en måde, hvis det først skulle pyntes dagen før jul. Bliver glad af at kigge på træet datteren hjalp med at pynte. Hun bliver vist heller ikke træt af det lige foreløbigt 

Og det var da en god ide med drillenisser. Vi må finde på lidt ballade, og nyde det overraskede barneansigt, tihii

Fik lige skrevet forkert. Tidligst 20. december skulle der stå med juletræet. Hihi

har faktisk kun juletræ hvis julen skal holdes herhjemme. Ellers har jeg ikke noget. Men kun fordi min lejlighed ikke er så stor og det fylder sådan et træ. 

Anmeld Citér

22. november 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg pynter op den weekend hvor 1. Søndag i advent falder (næste weekend) juletræet bliver købt i løbet af december og tages ind og pyntes D. 23. Sådan har vi altid gjort ��

Anmeld Citér

22. november 2016

cnmigo

Jeg pynter altid op lørdag før første advent.

Julesokkerne skal jo være oppe til når julemanden kommer 1. advent, så "bliver nødt til" at pynte op inden.

Weekenden før eller tidligere, syntes jeg er for tidligt.

Der bliver pyntet ned igen ca. 3, juledag så der kan komme plads til nytårspynten. Den kommer dog først op 31.12 og ned igen 1.1

Anmeld Citér

22. november 2016

lineog4

Ingen pynt endnu. Der skal vel være noget der ligner en adventskrans til på søndag, hvor vi tager julekasserne ned og ungerne får lov at gå amok. 

Juletræet bliver købt den sidste weekend før juleaften hvor vi selv tager ud og fælder, får æbleskiver mm. Men så står det også til hellig tre konger. Gider det faktisk ikke i år for det tager så meget plads, men ungerne ville nok savne det. Jeg var en gang den store julepynter og nu vil jeg helst være fri. Tilgengæld nyder jeg hyggen med julebag, nissedøren, nissestrømpen, en masse stearinlys og julekalender 

Anmeld Citér

22. november 2016

MorTil3+

Vi plejer at pynte op 1 advent men da vi har planer hele næste weekend er der blevet pyntet op i søndags. Juletræet bliver først pyntet den første dag i juleferien.

Anmeld Citér

22. november 2016

Mullesmith

Kattha skriver:

Har lavet adventkrans og en enkelt dekoration, kalenderlys dekoration skal vi lave i børnehaven på onsdag. Der er kommet 5 nisser op og et par mini juletræer i vinduet indtil videre. Skal IKKE have juletræ i år eftersom den mindste er 9 mdr og er over ALT 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.