Kattha skriver:
Vil bare høre om I andre allerede har pyntet juletræ og lignende? Herhjemme gjorde vi det i søndags, men ved ikke om andre gør det senere. Vi har faktisk aldrig gjort det før datteren kom til verden, så det er lidt nyt for os
Åhhh vi går altid jule amok herhjemme . her i weekenden er der blevet pyntet op inde og ude. vi har masser af julelys udendørs og der kommer altid nyt til.
Indendørs har jeg meget blandet pynt. masser af nisser og mange udklip fra børnene . der hænger stjerner og alt muligt alle vegne.
For andre vil det nok virke rodet. Men jeg elsker det og det gør min mand og vores børn heldigvis også.
Siden den yngste på nu 21 år kom til, har vi skabt en masser af traditioner og i dag er børnene meget OBS på om jeg nu får hængt alting på deres faste pladser.
Jeg nyder når ungerne, der jo egenligt er ved at være store - 8 år-12-15-18 og 21 år- render rundt og udpeger deres gamle selv lavede julepynt.
jeg ELSKER SIMPELTHEN JULEN. jule træet fælder vi weekenden før jul og det er også en hel dag med traditioner og det bliver pyntet d.23 december.
God jul til alle
Anmeld
Citér