Pynte op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
29 svar
16 synes godt om
22. november 2016

Kattha

Vil bare høre om I andre allerede har pyntet juletræ og lignende? Herhjemme gjorde vi det i søndags, men ved ikke om andre gør det senere. Vi har faktisk aldrig gjort det før datteren kom til verden, så det er lidt nyt for os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2016

FrkC

Vi (eller jeg) pynter op nu her i weekenden .. pynter altid her sidst i november .. Dog pynter vi ikke træet før den 23/12 .. 

Anmeld Citér

22. november 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

Vi pynter op 1. Søndag i advent. Juletræet bliver ikke pyntet før 22-23. Dec. Det visner så hurtigt når det kommer indenfor

Anmeld Citér

22. november 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Juletræet findes frem og pyntes 1. december :)

resten kommer løbende frem til d. 24 :)

vi er også stadig ved at skabe os nogle traditioner selvom sønnen er 5 år nu ;)

før ham holdt vi ikke jul.. fødselsdage er også noget vi skal finde en tradition på ;)

kan give et tip med at en drillenisse der laver ballade er supersjovt ;) ballade kan være alt fra farve mælken (frugtfarve), til gavesnor viklet om stole, bamsedyr der spiser på bordet, støvler der står mærkelige steder osv ;)

Anmeld Citér

22. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg bryder mig ikke synderligt om julepynt.... og slet ikke før jul - så vi venter vist lidt endnu

Anmeld Citér

22. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kattha skriver:

Vil bare høre om I andre allerede har pyntet juletræ og lignende? Herhjemme gjorde vi det i søndags, men ved ikke om andre gør det senere. Vi har faktisk aldrig gjort det før datteren kom til verden, så det er lidt nyt for os

Herhjemme kommer julepynten først frem 1. søndag i advent.

Juletræet bliver ikke fældet før 2-3 uger før det skal bruges, kommer ind aftenen før og pyntes om formiddagen.

Anmeld Citér

22. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

1. advent bliver der pyntet lidt herhjemme. 

Dog har jeg lige sat lyskæde på altanen i dag. 

Men ellers er jeg ikke så meget til julepynt før december.

Juletræ gider jeg ikke. Hyggeligt er det da, men jeg har slet ikke råd til det i år, og min datter ved ikke noget om at det "mangler" endnu.

Anmeld Citér

22. november 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Vi pynter altid op weekenden efter den 23/11.

Manden har fødselsdag den 23/11. Og hele hans barndom har hans forældre pyntet op den 1/11 Så efter vi fandt sammen var hans ønske at vente til efter hans fødselsdag. 

Så i år bliver der pyntet op den 26-27.

Vi har plastik juletræ. Da jeg ikke tåler gran. Det bliver fundet frem samme dag.

Anmeld Citér

22. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Her pynter jeg op den 1  december og sætter vores plastik juletræ op lidt senere og pynter det i løbet af december 

Anmeld Citér

22. november 2016

esioul

Kattha skriver:

Vi pynter ikke rigtig op.

Har måske en gren med lidt pynt og et par lyskæder ude. 

Jeg elsker julen, men er ikke vild med nisser og pynt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.