Beta-hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2016

HPH

De mente på sygehuset det var de rigtige blodprøver der var taget. Blev scannet og de kunne ikke rigtig se noget i min livmoder så fik taget nye blodprøver også skal jeg møde på sygehuset kl 9 imorgen hvor jeg får svar på den blodprøve og om jeg så skal til noget udskrabning. 

Så det ser ud til der ingen baby kommer i denne omgang :/ Men så må vi jo bare prøve igen. 

Åhh det er jeg ked af, du skulle jo være mere end 10 uger henne ikke?

jeg blev jo akut operetet i sidste uge for en GUL i uge 7+, mine talt blev ved med at stige og var 8600 ved sidste prøve.

det var en hård omgang for følserne, håber du hurtigt kommer dig over skuffelsen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Åhh det er jeg ked af, du skulle jo være mere end 10 uger henne ikke?

jeg blev jo akut operetet i sidste uge for en GUL i uge 7+, mine talt blev ved med at stige og var 8600 ved sidste prøve.

det var en hård omgang for følserne, håber du hurtigt kommer dig over skuffelsen

Jo de mente jeg skulle være 10+2 men min mens er uregelmæssig så det var jo svært at regne ud sagde de. Men vi skal bare have alt der her overstået også må vi prøve igen 

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym

Jeg har selv fået taget en blodprøve som din. Kan jeg så stole på at det betyder, at jeg ikke er gravid? Har vedhæftet billede af svaret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har selv fået taget en blodprøve som din. Kan jeg så stole på at det betyder, at jeg ikke er gravid? Har vedhæftet billede af svaret.

Det vil jeg tro, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg fik i hvert fald at vide mine prøver åbenbart var rigtige :/ 

Anmeld Citér

24. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det vil jeg tro, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg fik i hvert fald at vide mine prøver åbenbart var rigtige :/ 

Når man læser analysevejledningen til prøven ser den også ud til at være god nok. Tænker at analysevejledningerne fra regionerne da nok ikke er forkerte.

derudover kan jeg læse mig frem til at hcg blodprøven i forbindelse med nakkefold altid bliver et decimal og hcg blodprøven for graviditet altid et helt tal. Men ved selvfølgelig ikke om det er rigtigt. Sikke en jungle.

Anmeld Citér

24. november 2016

Swhc

http://lmv.regionsjaelland.dk/dokument.asp?DokID=273119 

http://lmv.regionsjaelland.dk/dokument.asp?DokID=244990 

Her kan man læse de forskellige vejledninger til de to forskellige prøver 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.