Beta-hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Sådan ser min ud 

Beta hcg er da det de måler til at sammenligne med nakkefold scanning. ?  Det var ihvertfald det de målte i min blodprøve de tog til 1 lægebesøg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2016

HPH

Anonym skriver:

Beta hcg er da det de måler til at sammenligne med nakkefold scanning. ?  Det var ihvertfald det de målte i min blodprøve de tog til 1 lægebesøg 

Det skal jo også tages i uge 9 så det passer jo fint, bare helt hen i vejret at de tager det for at se stigning

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Det skal jo også tages i uge 9 så det passer jo fint, bare helt hen i vejret at de tager det for at se stigning

jeg skulle have taget blodprøver for at se om mit hcg tal steg eller faldt, men de der svar jeg har fået kan jeg så ikke bruge til noget kan jeg regne ud  De har slet ikke snakket om de der blodprøver til nakkefolds scanning endnu 

Anmeld Citér

21. november 2016

HPH

jeg skulle have taget blodprøver for at se om mit hcg tal steg eller faldt, men de der svar jeg har fået kan jeg så ikke bruge til noget kan jeg regne ud  De har slet ikke snakket om de der blodprøver til nakkefolds scanning endnu 

De er godt nok ikke gode de læger.

så vidt jeg med skal prøverne til nf tages 9+0 - 9+6, og så er det jo for sent for dig

Anmeld Citér

21. november 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Blodprøven til NF kan tages helt frem til 13+6,og må tidligst tages i 8+0.

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

De er godt nok ikke gode de læger.

så vidt jeg med skal prøverne til nf tages 9+0 - 9+6, og så er det jo for sent for dig

Nej de er ikke for kloge synes jeg :/ 

Jeg er stadig lidt chokeret 

Anmeld Citér

21. november 2016

HPH

Mor_til_3_unger skriver:

Blodprøven til NF kan tages helt frem til 13+6,og må tidligst tages i 8+0.

Ok det var ikke sådan beskeden lød fra min læge. Det var ihvertfald tidligst 9+0. Og da jeg fik min datter skulle det være i den uge..

men dejligt for hende hvis det kan nåes endnu

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Ok det var ikke sådan beskeden lød fra min læge. Det var ihvertfald tidligst 9+0. Og da jeg fik min datter skulle det være i den uge..

men dejligt for hende hvis det kan nåes endnu

Tænker at de vel kan bruge de svar de har fået indtil videre ?  fik taget blodprøve i fredags også for at tjekke hcg hvilket det  jo så åbenbart ikke var 

Anmeld Citér

21. november 2016

HPH

Tænker at de vel kan bruge de svar de har fået indtil videre ?  fik taget blodprøve i fredags også for at tjekke hcg hvilket det  jo så åbenbart ikke var 

Tog de 3 eller flere forskellige bp glas på en gang? Eller kun 1?

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Tog de 3 eller flere forskellige bp glas på en gang? Eller kun 1?

Min kæreste siger 1 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.