FHR skriver:
Hej tøser,
lige et lille "hygge" indlæg, hvis nogen vil være med. 
Jeg har slev været røgfri i en uges tid, da jeg fik mistanke om graviditet, og før det skåret meget ned på rygningen
jeg røg mest på min forbandet E-cigaret.
Synes egentlig ikke det er så hårdt at være stoppet, kun lidt hvis folk røger omkring mig. (Går eller sætter mig længere væk pga. Passiv rygning)
Desværre ryger min kæreste. 
Hvad med jer? 
-røg du inden?
-er du stoppet da projekt baby startede?
-eller er du stoppet grundet graviditet?
-er du startet op igen efter fødslen?
-nogle gode råd med på vejen?
God fredag aften 
Jeg røg inden graviditet. En morgen vågnede jeg med fornemmelsen af at være gravid. Så lavede jeg en kop kaffe, røg fire cigaretter i træk og jeg tænkte, at det var så de sidste. Gik ud og tog en graviditetstest og børstede tænder imens jeg ventede på svaret. Da jeg så havde fået det positive svar, kiggede jeg mig selv i spejlet og tænkte at jeg skulle være mor og nu var ikke-ryger. Rygestoppet gik fuldstændig problemfrit.
Men i nærmest det sekundt amningen var slut, hentede jeg en nisseøl i skurret og gik ud og ryge
Fatter det stadig ikke i dag 
Da min datter var lige knap tre år, fik jeg bare nok af de ulækre cigaretter, al den tid vi begge brugte på at ryge, alle de penge, den stank - AD! Til vores bryllup røg vi vores sidste cigaretter (imens vi dansede på bordene og drak champagne af flasken
) Når vi en sjælden gang imellem får lysten, så hjælper det at tænke på alle ulemperne ved rygning og fokusere på alle de skønne fordele, der er ved at være røgfrie. God tid om morgenen, især i weekenderne, hvor vi ikke skal skiftes til at komme ud og ryge, penge til flere ferier og oplevelser, ingen stank i tøj og på fingre osv. Og så selvfølgelig viden om , at mennesker, der er vokset med røg, har større risiko for at selv ryge. MIn mor har altid stået med en rød Prince i hånden og sagt "PUHA! Det er så farligt at ryge. Det skal I aldrig begynde på. Puha, da". Men altå... Monkey see, monkey doo