Kvitte rygningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Rygning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.332 visninger
22 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2016

FHR

Hej tøser, 

lige et lille "hygge" indlæg, hvis nogen vil være med. 

Jeg har slev været røgfri i en uges tid, da jeg fik mistanke om graviditet, og før det skåret meget ned på rygningen  jeg røg mest på min forbandet E-cigaret. 

Synes egentlig ikke det er så hårdt at være stoppet, kun lidt hvis folk røger omkring mig. (Går eller sætter mig længere væk pga. Passiv rygning)

Desværre ryger min kæreste. 

Hvad med jer? 

-røg du inden?

-er du stoppet da projekt baby startede? 

-eller er du stoppet grundet graviditet? 

-er du startet op igen efter fødslen? 

-nogle gode råd med på vejen? 

God fredag aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

Anonym

Jeg røg indtil jeg fandt ud At jeg var gravid . Jeg savner det lidt nogen gange , men føj hbor det lugter,  kan jeg lugte nu ;-) .... Jeg vil ikke ryge med baby det hænger i tøjet , håret  og munden på trods af bad og tandbørste . ( ville gerne fest ryge, men tør ikke ) 

Anmeld Citér

18. november 2016

FHR

Anonym skriver:

Jeg røg indtil jeg fandt ud At jeg var gravid . Jeg savner det lidt nogen gange , men føj hbor det lugter,  kan jeg lugte nu ;-) .... Jeg vil ikke ryge med baby det hænger i tøjet , håret  og munden på trods af bad og tandbørste . ( ville gerne fest ryge, men tør ikke ) 

Helt enig! 

Det også "hyggeligt" at være fest ryger, men ja, det er "farligt" for man ender måske med at blive fast ryger igen. 

Anmeld Citér

18. november 2016

komodo

Jeg har været ryger i 16 år på fast basis men er nu endelig lykkedes med at stoppe, jeg har været røgfri i snart 4 måneder og savner det slet ikke mere, tror simpelthen bare jeg var færdig med at ryge, så jeg synes ikke det har været svært at stoppe 

Anmeld Citér

18. november 2016

Zanto

Jeg er tidligere ryger, og har været stoppet 10 dage.  Jeg stoppede ved hjælp af laser akupunktur, og hvis jeg havde vidst at det var så nemt at stoppe, så havde jeg gjort det noget før. 

Anmeld Citér

18. november 2016

AnoMom

FHR skriver:

Hej tøser, 

lige et lille "hygge" indlæg, hvis nogen vil være med. 

Jeg har slev været røgfri i en uges tid, da jeg fik mistanke om graviditet, og før det skåret meget ned på rygningen  jeg røg mest på min forbandet E-cigaret. 

Synes egentlig ikke det er så hårdt at være stoppet, kun lidt hvis folk røger omkring mig. (Går eller sætter mig længere væk pga. Passiv rygning)

Desværre ryger min kæreste. 

Hvad med jer? 

-røg du inden?

-er du stoppet da projekt baby startede? 

-eller er du stoppet grundet graviditet? 

-er du startet op igen efter fødslen? 

-nogle gode råd med på vejen? 

God fredag aften 

Jeg stoppede med at ryge samme dag jeg testede positivt. Røg ikke under hele graviditeten og heller ikke mens jeg ammede. For et par måneder siden var jeg så i byen og faldt i og nu ryger jeg så igen. Men har da tænkt mig at stoppe :-)

Anmeld Citér

18. november 2016

FHR

AnoMom skriver:

Jeg stoppede med at ryge samme dag jeg testede positivt. Røg ikke under hele graviditeten og heller ikke mens jeg ammede. For et par måneder siden var jeg så i byen og faldt i og nu ryger jeg så igen. Men har da tænkt mig at stoppe :-)

Øv hvor ærgerligt  men håber du får stoppet en dag  kender mange der er faldet i igen efter graviditet 

Anmeld Citér

18. november 2016

AnoMom

FHR skriver:

Øv hvor ærgerligt  men håber du får stoppet en dag  kender mange der er faldet i igen efter graviditet 

Super irriterende ja. :-) men er heldigvis ikke så fast at jeg ikke kan lade være når jeg er ude blandt ikke rygere :-)

Anmeld Citér

18. november 2016

FHR

AnoMom skriver:

Super irriterende ja. :-) men er heldigvis ikke så fast at jeg ikke kan lade være når jeg er ude blandt ikke rygere :-)

Kender det alt for godt.  Jeg har aldrig været stor ryger, har været mere selvskabsryger. Lidt fjollet faktisk, man kunne lige så godt lade hver så 

Anmeld Citér

18. november 2016

AnoMom

FHR skriver:

Kender det alt for godt.  Jeg har aldrig været stor ryger, har været mere selvskabsryger. Lidt fjollet faktisk, man kunne lige så godt lade hver så 

Helt enig. Men det er bare også noget afslappende over rygning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.