Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnoMom skriver: Helt enig. Men det er bare også noget afslappende over rygning
Helt enig. Men det er bare også noget afslappende over rygning
Helt enig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg røg inden graviditeten .. stoppede da vi var til forsamtale på klinikken hvor vi skulle i behandling .. umiddelbart efter døde et nært familiemedlem og jeg startede igen og stoppede Lige efter nytår som vi påbegyndte behandlingen sidst i januar 2015 .. har ikke røget en cigaret siden og har sjældent haft lyst til det :)
FrkC skriver: Jeg røg inden graviditeten .. stoppede da vi var til forsamtale på klinikken hvor vi skulle i behandling .. umiddelbart efter døde et nært familiemedlem og jeg startede igen og stoppede Lige efter nytår som vi påbegyndte behandlingen sidst i januar 2015 .. har ikke røget en cigaret siden og har sjældent haft lyst til det :)
Det er godt klaret
Jeg er hyggeryger. Jeg ryger i mine pauser på jobbet og om aftenen når ungerne sover. I weekender og ferier ryger jeg enten slet ikke eller meget lidt. Jeg kan sagtens lade være og burde nok også stoppe helt men der er så meget man burde Når jeg har været gravid er jeg stoppet med det samme og har først genoptaget det når børnene var omkring 1 år og jeg var tilbage på jobbet efter barsel, den hyggelige rygepause der kan jeg bare ikke modstå
Jeg stoppede ved projekt baby, var nok mest hygge ryger inden.
Røg ikke under min første graviditet og heller ikke amning. Denne her gang tror jeg heller ikke jeg går tilbage til at være hygge ryger. Synes simpelhen det er for klamt og er ved at brække mig når min kæreste har røget
Rauw skriver: Jeg er hyggeryger. Jeg ryger i mine pauser på jobbet og om aftenen når ungerne sover. I weekender og ferier ryger jeg enten slet ikke eller meget lidt. Jeg kan sagtens lade være og burde nok også stoppe helt men der er så meget man burde Når jeg har været gravid er jeg stoppet med det samme og har først genoptaget det når børnene var omkring 1 år og jeg var tilbage på jobbet efter barsel, den hyggelige rygepause der kan jeg bare ikke modstå
Ih hvor er det dejligt at høre. Har det præcist på samme måde jeg ryger hvis selvskabte er til det, kan sagtens lade vær, hvis jeg er sammen med ikke ryger
alle siger så stop dog når du ikke er "afhængig" men det er jo hyggeligt! - så rart med nogen der har det på samme måde
FHR skriver: Hej tøser, lige et lille "hygge" indlæg, hvis nogen vil være med. Jeg har slev været røgfri i en uges tid, da jeg fik mistanke om graviditet, og før det skåret meget ned på rygningen jeg røg mest på min forbandet E-cigaret. Synes egentlig ikke det er så hårdt at være stoppet, kun lidt hvis folk røger omkring mig. (Går eller sætter mig længere væk pga. Passiv rygning) Desværre ryger min kæreste. Hvad med jer? -røg du inden? -er du stoppet da projekt baby startede? -eller er du stoppet grundet graviditet? -er du startet op igen efter fødslen? -nogle gode råd med på vejen? God fredag aften
Hej tøser,
lige et lille "hygge" indlæg, hvis nogen vil være med.
Jeg har slev været røgfri i en uges tid, da jeg fik mistanke om graviditet, og før det skåret meget ned på rygningen jeg røg mest på min forbandet E-cigaret.
Synes egentlig ikke det er så hårdt at være stoppet, kun lidt hvis folk røger omkring mig. (Går eller sætter mig længere væk pga. Passiv rygning)
Desværre ryger min kæreste.
Hvad med jer?
-røg du inden?
-er du stoppet da projekt baby startede?
-eller er du stoppet grundet graviditet?
-er du startet op igen efter fødslen?
-nogle gode råd med på vejen?
God fredag aften
Jeg har aldrig røget, men selvfølgelig stopper man da med at ryge, når man bliver gravid?! Hvis ikke man kan det er man ikke klar til at få børn! Såre simpelt!
Liv_86 skriver: Jeg stoppede ved projekt baby, var nok mest hygge ryger inden. Røg ikke under min første graviditet og heller ikke amning. Denne her gang tror jeg heller ikke jeg går tilbage til at være hygge ryger. Synes simpelhen det er for klamt og er ved at brække mig når min kæreste har røget
Håber jeg får det på samme måde! Har virkelig tænkt mig at forsætte med at være stoppet efter fødslen super flot, håber du bliver ved med at synes det er "klamt"
SØS skriver: Jeg har aldrig røget, men selvfølgelig stopper man da med at ryge, når man bliver gravid?! Hvis ikke man kan det er man ikke klar til at få børn! Såre simpelt!
Okay okay. Det er der altså nogen der ikke gør desværre.
Jeg kunne aldrig finde på at ryge under en graviditet! Det mit valg at ryge, ikke barnets. Og regner bestemt ikke med at starte igen.
FHR skriver: Okay okay. Det er der altså nogen der ikke gør desværre. Jeg kunne aldrig finde på at ryge under en graviditet! Det mit valg at ryge, ikke barnets. Og regner bestemt ikke med at starte igen.
Det er jeg klar over, og de mødre, der ikke sætter deres ufødte barns velbefindende over egen træng til at ryge udviser efter min mening en så stor grad af egoisme og uansvarlighed, at det med al tydelighed viser, at de på ingen måde er klar til at få børn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128