deler vores problemer med exen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så vi skal sidde og bekræfte hende i at hendes mand er galt på den blot fordi han er venner med sine børns mor? Arg come on. 

Det handler ikke om hvorvidt de er venner eller ej. De må hjertens gerne tale sammen om alt hvad de vil. Blot de holder mig ude af deres samtale . 

Jeg er på ingen måde jaloux.  Jeg har selv et suoer godt forhold til min ex som er far til mine børn. Men der er også en grænse. Han er i et nyt forhold også og jeg ville ikke bryde mig om at skulle involveret I deres parforholds problemer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2016

mpr

Anonym skriver:

Det giver da i allerhøjeste grad mening. Negativ, jaloux eller usikker adfærd skal ikke bekræftes som værende ok eller noget godt. Ts har jo intet at frygte og enhver har ret til et venskab med sin eks lige så vel som med andre mennesker. Hvis man bekræfter at det er da også bare for dårligt, så vil ts tro at hun har ret i sin usikkerhed og vil måske forbyde venskabet hvilket i sidste ende vil ødelægge hendes parforhold, og det synes jeg egentlig ikke man skal bidrage til. Så hellere fortælle hvor normalt det er at man har et tæt venskab med den person man får børn med og der ingen grund er til at blive utilpas over det. 

Det er da på ingen måde jalousi ? Det er da ualmindeligt ubehageligt at ens kæreste vender forholds problemer og intime detaljer om deres liv med en som han har haft sex med og som man selv skal se i øjnene hele tiden. Jeg ville aldrig acceptere det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.