deler vores problemer med exen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
21 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2016

Anonym trådstarter

Ja jeg har fundet ud af at min kæreste deler eller snakker med sin ex ( hans børns mor) om vores problemer  jeg føler mig så krænket . Ikke nok med det så er det også min datter som ikke er hans som han snakker med hende om . 

Hun styre ham stadig . Det ee så en helt anden snak. Men det sårer mig at vi ikke kan have vores problemer for os selv. Fair nok hvis det var en kammerat han talte med om det. 

Føler nogle gange at vi er 3 partner i vores forhold når han konstant involvere hende. 

Har sagt det til ham men jeg føler ikke han forstår mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg har fundet ud af at min kæreste deler eller snakker med sin ex ( hans børns mor) om vores problemer  jeg føler mig så krænket . Ikke nok med det så er det også min datter som ikke er hans som han snakker med hende om . 

Hun styre ham stadig . Det ee så en helt anden snak. Men det sårer mig at vi ikke kan have vores problemer for os selv. Fair nok hvis det var en kammerat han talte med om det. 

Føler nogle gange at vi er 3 partner i vores forhold når han konstant involvere hende. 

Det er sandsynligt, fordi de har haft lige så meget venskab som de har været et par, det er svært at slippe igen.

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ville blive vanvittig. Jeg kan ikke engang klare hvis min kæreste deler vores problemer med andre kvinder overhovedet. Det må han snakke med vennerne om.

Jeg ville føle mig fuldstændig nøgen over for dem der bliver involveret.

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

Jeg deler også mine parforholdsproblemer med min eks. Vi var sammen i mange mange år og selv om vi var de værste kærester, så har vi altid været tætte venner. Der er bare noget ved at få børn sammen der knytter en tæt tæt sammen. Som et særligt bånd andre ikke forstår. Det er ikke gået i stykker selv om forholdet gik i stykker. Mon ikke det er det samme med din kæreste og hans eks. Jeg ville ikke lægge mere i det end hvis han sagde det til en bedste ven. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg tænker, at det er meget forskelligt, hvordan man ville have det med det. Nogen vil synes, det er ok. Andre vil synes, at det er meget grænseoverskridende.

Det vigtigste er, hvordan du har det med det. Jeg synes, at du er i din gode ret til at bede ham om ikke at drøfte jeres parforhold med sin ex. Du kan jo prøve at vende den om og spørge, hvordan han ville have det, hvis du snakkede om disse ting med din ex.  

Anmeld Citér

18. november 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg ville blive vanvittig. Jeg kan ikke engang klare hvis min kæreste deler vores problemer med andre kvinder overhovedet. Det må han snakke med vennerne om.

Så hvis hans bedste ven var en kvinde?

Hmm jeg synes den er svær- Jeg kan godt forstå du finder det grænseoverskridende men hvis hun nu er hans bedste ven? Min mand er min bedste ven og hvis vi går fra hinanden vil vi altid være i hinandens liv.

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hmm jeg synes den er svær- Jeg kan godt forstå du finder det grænseoverskridende men hvis hun nu er hans bedste ven? Min mand er min bedste ven og hvis vi går fra hinanden vil vi altid være i hinandens liv.

Han har aldrig betegnet dem som bedste venner. Tværtimod ved jeg at de har mange konflikter.  Så det er mig ubegribeligt at han vælger at dele disse ting med hende. 

Jeg har selv et utrolig godt forhold til mine børns far og vi kan tale om alt. Dog undlader jeg at tale om mit forhold med ham men bruger mine veninder. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Også det der er svært. Når jeg ser hende så føler jeg mig sårbar på en eller anden måde.  Netop fordi hun ved alt om os. Så ubehageligt 

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym

Sprit25 skriver:

Ja, det er lidt åndssvagt, for man kan jo sagtens have en bedste ven af et andet køn uden der er mere i det.

For mig tror jeg måske det bunder i, at jeg har oplevet at rigtig mange af min kærestes veninder, og endda også en del af mine, har villet mere med ham end bare at være venner. Han er meget populær blandt piger. 

Så selvom det ikke er rationelt er det sådan jeg føler. Jeg har intet imod at han har veninder, men han skal ikke dele "os" med dem. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Også det der er svært. Når jeg ser hende så føler jeg mig sårbar på en eller anden måde.  Netop fordi hun ved alt om os. Så ubehageligt 

Føler virkelig med dig. Ville have det på samme måde. Og jeg ville bede ham om at respektere dine følelser og stoppe med det samme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.