Ja jeg har fundet ud af at min kæreste deler eller snakker med sin ex ( hans børns mor) om vores problemer
jeg føler mig så krænket . Ikke nok med det så er det også min datter som ikke er hans som han snakker med hende om .
Hun styre ham stadig . Det ee så en helt anden snak. Men det sårer mig at vi ikke kan have vores problemer for os selv. Fair nok hvis det var en kammerat han talte med om det.
Føler nogle gange at vi er 3 partner i vores forhold når han konstant involvere hende. 
Har sagt det til ham men jeg føler ikke han forstår mig
Jeg var blevet stjerne tosset.. Og ville faktisk fortælle ham at jeg ikke længere kunne stole på ham. Hvis man har nogen som helst respekt for sin nye partner så må man erkende at man ikke længere kan dele sådanne problemer med den person. Nogen kan måske godt være venner med deres ex, fair nok, men at sige den person skal være ens bedste ven synes jeg er at presse grænsen ret voldsomt, for så lukker man samtidig døren for at ens nye partner kan blive det.
Har man problemer derhjemme, prøver man at snakke med partneren om det, har man brug for at vende det med en anden, fair nok det kan vi sku alle sammen have brug for engang imellem, især i cirkus sammenbragt. MEN det er ikke eksen man går til, det vil jeg kalde direkte respektløst.
Hvis jeg var dig så ville jeg sætte mig ned med kæresten og fortælle hvad det gør ved dig, ikke anklagende, men at du bliver skidt tilpas over at han gør sådan, og som en anden siger forslå ham hvordan han ville have det hvis du gik til en eks hver gang i havde været uenige og søgt "trøst" der..
Håber inderligt at du får styr på det her, og ellers får vurderet om du ville kunne være hos ham når han åbnebart mener at hans forhold til eksen er vigtigere end jeres når det kommer ud i det mest lavpraktiske som intet har med eksen og hans samarbejde om børnene at gøre.
Kram fra en bonusmor til en anden 
Anmeld
Citér