Min eks har mit nemid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

undskyld mig men du skriver jo at han kigger i din løn og ov. Det er ikke glemsomt det er uhyggeligt. Det er skræmmende at han ikke kan lade dig værre og tjekker dig på den måde. Lidt stalker i en mild grad.. 

Og det værste er jo at du tillader det og undskylder ham.. 

Der er sgu mange kvinder gennem tiden der har oplevet at en mand de bestemt regnede med de kendte viser en anden side efter et brud. Det starter i det små og når de så opdager at det ikke har konsekvenser så gør de bare noget der er værre endnu og sådan bliver det ved indtil de bliver stoppet eller det går galt.

Der er vild stor forskel på det du skriver i dine indlæg. 

Du skriver jo selv at han havde indrømmet at han har kigget og at han jo mente det var ok for " du havde jo slev sendt ham et billede af nemide mens I var sammen" Hvad er der lige glemsomt ved det?? Det er jo ikke glemsomt men med vilje og derfor uhyggeligt.

Og JO han er kriminel for det han har gjort er ulovligt så han er jo " en kriminel taber type" for at bruge dine egne hårde ord om andre. 

Prøv at tænke over det. HVORFOR har han behov for at tjekke dig sådan og HVORFOR er han ligeglad med det og mener det er hans ret fordi du engang har sendt et billede????? 

OG endnu vigtigere HVORDAN vil han reagere når han opdager han nu ikke kan tjekke dig efter?? 

Jeg vil da inderligt håbe for dig at det stopper ham nu hvor du har fået spærret det nemide han har. Jeg vil da håbe at du har ret, men alle alarmklokker ringer på at dette er starten på noget der kan udvikle sig rigtig grimt så pas på dig selv og dine børn. 

Det indlæg du citere er ikke mig (og jeg er ts det er den anden anonyme ikke) min eks var/er en meget nysgerrig mand. På grænsen til det sygelige. Han har altid tjekket mine ting og sat penge ind hvis han vurderede at jeg manglede selv om han ikke havde fået lov. Da vi boede sammen accepterede jeg det og nød det tilmed også. Han kunne aldrig drømme om at stjæle. Men efter vi er blevet skilt så vil jeg ikke have at han tjekker mig og "forsøger" mig. Han har altid behandlet mig som et barn og især efter jeg begyndte at studere og ikke havde så mange penge. Jeg er en voksen kvinde og jeg vil ikke have hans tjek eller hans lommepenge. Men, jeg stoler på ham selv om han er vildt irriterende. Stoler på at han ikke stjæler eller kunne finde på at skabe problemer for mig. Han er mere typen der kunne finde på at betale min gæld af uden min tilladelse. Hvilket altså også kan være en krænkelse af privatlivet. Den anden der skriver om sin eks der stjal, er bare en anonym. Jeg er ts. Håber det fik opklaret lidt ting 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kan du beslutte dig? I indlæg et har han snydt dig med vilje og i indlæg to er han bare glemsom? 

Ja, i det første indlæg sagde jeg at jeg d

en dag i dag har en gæld og var tæt på at ryge i RKI pga min eks' køb og i indlæg to at han var glemsom. 

For at samle det;

Jeg skulle engang købe noget på nettet, men kunne ikke bruge mit eget kort, så vi koblede hans kort til. Da vi så gik fra hinanden nogle år senere glemte vi begge to at den konto var stillet op på den måde, og han brugte den til at købe ting efter jeg var flyttet - det var derfor hans penge han bbrugte - men da han så mistede sit kort og fik det spærret kunne de jo ikke trække dem længere og begyndte at sende ham rykkere, men han havde en skjult depression, så alle breve blev blot smidt i et hjørne.

Da jeg fandt ud af at jeg ville ryge i RKI hvis den ikke blev betalt blev jeg selvfølgelig sur, men fik snakket med ham og vores banker, og vi fandt en løsning. Gælden står i mit navn fordi jeg kunne få et lån til at dække regningen mens han ikke kunne, men han betaler mig troligt penge hver måned.

Anmeld Citér

17. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja, i det første indlæg sagde jeg at jeg d

en dag i dag har en gæld og var tæt på at ryge i RKI pga min eks' køb og i indlæg to at han var glemsom. 

For at samle det;

Jeg skulle engang købe noget på nettet, men kunne ikke bruge mit eget kort, så vi koblede hans kort til. Da vi så gik fra hinanden nogle år senere glemte vi begge to at den konto var stillet op på den måde, og han brugte den til at købe ting efter jeg var flyttet - det var derfor hans penge han bbrugte - men da han så mistede sit kort og fik det spærret kunne de jo ikke trække dem længere og begyndte at sende ham rykkere, men han havde en skjult depression, så alle breve blev blot smidt i et hjørne.

Da jeg fandt ud af at jeg ville ryge i RKI hvis den ikke blev betalt blev jeg selvfølgelig sur, men fik snakket med ham og vores banker, og vi fandt en løsning. Gælden står i mit navn fordi jeg kunne få et lån til at dække regningen mens han ikke kunne, men han betaler mig troligt penge hver måned.

Så det var en fejl fra hans side? Han havde glemt at dit kort også var koblet til? 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

mor:) skriver:

Så det var en fejl fra hans side? Han havde glemt at dit kort også var koblet til? 

Mit kort var ikke koblet til. Det var kun hans kort, men mit navn. Det var derfor at det var mig der var tæt på at ryge i RKI. 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit kort var ikke koblet til. Det var kun hans kort, men mit navn. Det var derfor at det var mig der var tæt på at ryge i RKI. 

Men så forstår jeg ikke hvad du mener med at i det ene indlæg har han snydt og bedraget i dit navn og man kan ikke stole på nogen og nu er det pludselig en ærlig fejl og du kan sagtens stole på ham. Forvirrende??? 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Men så forstår jeg ikke hvad du mener med at i det ene indlæg har han snydt og bedraget i dit navn og man kan ikke stole på nogen og nu er det pludselig en ærlig fejl og du kan sagtens stole på ham. Forvirrende??? 

Jeg ville bare sige at selvom du siger at han aldrig ville misbruge dine oplysninger, så kan du aldrig vide.

Min eks og jeg er kommet videre i vores situation, men jeg stoler ikke 100% på hans historie, så jeg endte med at lave ny e-mail, få nye kontonummer, nyt nemID, stort set alt. Bare for en sikkerheds skyld. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.