Anonym skriver:
Kan du beslutte dig? I indlæg et har han snydt dig med vilje og i indlæg to er han bare glemsom? 
Ja, i det første indlæg sagde jeg at jeg d
en dag i dag har en gæld og var tæt på at ryge i RKI pga min eks' køb og i indlæg to at han var glemsom.
For at samle det;
Jeg skulle engang købe noget på nettet, men kunne ikke bruge mit eget kort, så vi koblede hans kort til. Da vi så gik fra hinanden nogle år senere glemte vi begge to at den konto var stillet op på den måde, og han brugte den til at købe ting efter jeg var flyttet - det var derfor hans penge han bbrugte - men da han så mistede sit kort og fik det spærret kunne de jo ikke trække dem længere og begyndte at sende ham rykkere, men han havde en skjult depression, så alle breve blev blot smidt i et hjørne.
Da jeg fandt ud af at jeg ville ryge i RKI hvis den ikke blev betalt blev jeg selvfølgelig sur, men fik snakket med ham og vores banker, og vi fandt en løsning. Gælden står i mit navn fordi jeg kunne få et lån til at dække regningen mens han ikke kunne, men han betaler mig troligt penge hver måned.
Anmeld
Citér