Min eks har mit nemid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
25 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2016

Anonym trådstarter

Min eks har et billede af mit nemid/nøglekort og jeg er så træt af at han tjekker min konto, tjekker mine breve osv Jeg har ikke vidst han gjorde det før igår hvor han fortalte at jeg jo selv havde sendt ham et billede af det for et par mdr siden da vi stadig var sammen og han godkendte noget su halløj for mig og sådan har han holdt øje med mig lige siden og det da ikke var noget at blive sur over. Men jeg er rasende og føler mig i den grad krænket i mit privatliv! Hvordan får jeg det spærret og får et nyt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Kontakt din bank med det samme. Det går som regel ret hurtigt med at få et nyt. Min mand fik et nyt i løbet af et par dage, da han ikke kunne finde det gamle

Du kan osgå selv ændre koden til nem ID, hvis du går ind på en side, hvor du skal taste nem ID (tryk på glemt adgangskode nede i bunden). Hvis du ændrer koden, kan han ikke logge ind

Anmeld Citér

16. november 2016

Ammi

Bare gå herind og bestil et nyt hurtigst muligt. Det gamle bliver spærret med det samme.

https://service.nemid.nu/dk-da/nemid/noeglekort/mistet_noeglekort/

Anmeld Citér

16. november 2016

Kattha

Anonym skriver:

Min eks har et billede af mit nemid/nøglekort og jeg er så træt af at han tjekker min konto, tjekker mine breve osv Jeg har ikke vidst han gjorde det før igår hvor han fortalte at jeg jo selv havde sendt ham et billede af det for et par mdr siden da vi stadig var sammen og han godkendte noget su halløj for mig og sådan har han holdt øje med mig lige siden og det da ikke var noget at blive sur over. Men jeg er rasende og føler mig i den grad krænket i mit privatliv! Hvordan får jeg det spærret og får et nyt? 

https://www.nemid.nu/dk-da/faa_hjaelp_til_dit_nemid/administrer_nemid/spaer_nemid/

Anmeld Citér

16. november 2016

quindelist

Anonym skriver:

Ind på nemid's hjemmeside (vistnok nemid.nu) i en fart og få det spærret -så kan du samtidigt anmode om et nyt der kommer i løbet af få dage

Anmeld Citér

16. november 2016

sommerfuglen82

Du skynder dig da bare ind og ændre din kode, så kan han ikke gøre det mere  det tager da ikke mere end 2 min 

Anmeld Citér

16. november 2016

klmf

Skynd dig at ændre koden, så kan han ikke komme ind. Men meget dårlig stil af ham�� Og ulovligt.....

Anmeld Citér

16. november 2016

Abracadabra

Aldrig, ALDRIG tage billeder af nemid! Og da slet ikke give billedet til andre.

Anmeld Citér

16. november 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Aldrig, ALDRIG tage billeder af nemid! Og da slet ikke give billedet til andre.

Hvorfor ikke? Nu er det jo ikke NASA der sender mig top hemmelige breve der kan ødelægge verden men mest bare lønsedler jeg modtager i eboks. Og det er jo ikke fordi min ekskæreste er en vildt fremmed bedrageri ekspert der tømmer min konto og stikker af til Marokko, han er næsten normal og vi var sammen i ti år. Selve billedet af mit nemid nøglekort er jo værdiløst hvis en fremmed skulle få fingre i det. De kender jo ikke mit personnummer eller min kode. Det er mere princippet i at jeg følte mit privatliv blev krænket. Men nu har jeg bestilt et nyt nøglekort og ændret min kode det må kunne holde ham ude af mine private sager. 

Anmeld Citér

16. november 2016

Hectar

Hvorfor ikke? Nu er det jo ikke NASA der sender mig top hemmelige breve der kan ødelægge verden men mest bare lønsedler jeg modtager i eboks. Og det er jo ikke fordi min ekskæreste er en vildt fremmed bedrageri ekspert der tømmer min konto og stikker af til Marokko, han er næsten normal og vi var sammen i ti år. Selve billedet af mit nemid nøglekort er jo værdiløst hvis en fremmed skulle få fingre i det. De kender jo ikke mit personnummer eller min kode. Det er mere princippet i at jeg følte mit privatliv blev krænket. Men nu har jeg bestilt et nyt nøglekort og ændret min kode det må kunne holde ham ude af mine private sager. 

http://www.digst.dk/Servicemenu/Nyheder/Nyhedsarkiv/Digitaliseringsstyrelsen/2015/Tager-du-billeder-af-dit-NemID-noeglekort

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.