Go ahead, vote

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2016

Aristocats

Sprit25 skriver:

Jeg har altid været af overbevisning at han ville vinde. 

Folk er trætte af de samme floskler og partipolitik. Vi må bare håbe at en mand, der er tosset nok til at tro han kan gøre noget som helst konstruktiv med de holdninger, kan gøre det. 

Det eneste "konstruktive" Donald Trump nogensinde kan udrette er udelukkende for hvide mennesker og velhavende. Jeg sværger det ender med at USA bliver raceopdelt igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Aristocats

Og for hulan hvor er jeg også anspændt i forhold til Georgia. Ikke fordi det som sådan er en vigtig stat, men det er en stat med mange sorte indbyggere og Donald Trump fører (men man er vel i syden)..

.... ooooog det blev Trump 

Anmeld Citér

9. november 2016

ESV

Der er alt for mange ligheder! Det er skræmmende at sådan en mand kan få nogen magt, lad os håbe at manden får nogle rigtig gode rådgivere og den ene af dem ikke lader ham komme i nærheden af deres atomvåben, han lader til at være typen der kunne ramme den forkerte knap i er raseri anfald

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg var indtil for et par dage siden sikker på at de ikke ville vælge Trump. Jeg er ikke fan af Clinton, men troede alligevel at Trump var for ekstrem... nå.... ja, der kan man bare se.... Man må respektere at det er ham som vælgerne vil have. Jeg tror så bare at de også vil indse at han, ligesom andre præsidenter, langt fra kan indfri deres ønsker.

Anmeld Citér

9. november 2016

Aristocats

Nu vinder han nok lige om lidt....

Anmeld Citér

9. november 2016

Jegkiggerpåfugle

Hvor er det sørgeligt at der ikke er nogle der kan se hvordan den mand fører - ja man kan jo ikke kalde det politik.. en skam der ikke er flere amerikanere som kender til 2. Verdenskrig (udover at Amerika bombede Japan og Japan bombede Hawaii) Donald hitler 

Amerika har brug for hjælp 

Anmeld Citér

9. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu mangler han 4 valgmænd.. Han kan næsten ikke tabe, hvor er det skræmmende.

Anmeld Citér

9. november 2016

Aristocats

MummiT skriver:

Nu mangler han 4 valgmænd.. Han kan næsten ikke tabe, hvor er det skræmmende.

Ja, han vinder lige om et split sekund 

Anmeld Citér

9. november 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Aristocats skriver:

Ja, han vinder lige om et split sekund 

Jeps.. Og han har flertal både i senatet og i repræsentanternes hus... Altså bliver det ikke svært for ham at få sin vilje med mange ting..

Anmeld Citér

9. november 2016

Aristocats

Så er det sket 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.