Hvordan lugter jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2016

Anonym trådstarter

Kan I snakke om det? Eller lukker han i når du forsøger at snakke om det?

Han taler mig efter munden gang på gang, og siger ja men han skal prøve at gøre lidt mere og tage initiativ, men han smider den altid tilbage til mig og siger at det er fordi jeg aldrig virker til at have lyst! Selvom han godt ved det ikke passer, jeg har sagt til ham at jeg har ALTID lyst og vil få mere lyst hvis han bare gik direkte i flæsket på mig når han havde muligheden. Jeg kan sågar ligge med bar mås op ad ham i sengen uden han gør noget som helst, det har jeg prøvet de sidste 3 aftner/ nætter. Eller den anden dag havde jeg sorte nylonstrømper på og nederdel og havde smidt mig i sofaen med de ene ben på sofaryggen, i håb om at han lige ville kravle ind over mig!! Men der sker INTET. Jeg gider bare ikke for 500'ende gang st skulle bringe det her sex på banen, for jeg synes ikke sex med ham er frækt overhovedet mere når og hvis det er mig der skal "tage" det selv hver gang, jeg vil så gerne prøve at få og bare modtage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Han taler mig efter munden gang på gang, og siger ja men han skal prøve at gøre lidt mere og tage initiativ, men han smider den altid tilbage til mig og siger at det er fordi jeg aldrig virker til at have lyst! Selvom han godt ved det ikke passer, jeg har sagt til ham at jeg har ALTID lyst og vil få mere lyst hvis han bare gik direkte i flæsket på mig når han havde muligheden. Jeg kan sågar ligge med bar mås op ad ham i sengen uden han gør noget som helst, det har jeg prøvet de sidste 3 aftner/ nætter. Eller den anden dag havde jeg sorte nylonstrømper på og nederdel og havde smidt mig i sofaen med de ene ben på sofaryggen, i håb om at han lige ville kravle ind over mig!! Men der sker INTET. Jeg gider bare ikke for 500'ende gang st skulle bringe det her sex på banen, for jeg synes ikke sex med ham er frækt overhovedet mere når og hvis det er mig der skal "tage" det selv hver gang, jeg vil så gerne prøve at få og bare modtage. 

Hvis han rent faktisk gerne vil når du tager initiativ, så tror jeg at du må acceptere at det er sådan dynamikken er hjemme hos jer. Man kan ikke få alt, nogle gange må man gå på kompromis i et parforhold.

Hvis han afviser dig når du tager initiativ, og simpelthen bare ikke vil, så er problemstillingen en lidt anden. 

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis han rent faktisk gerne vil når du tager initiativ, så tror jeg at du må acceptere at det er sådan dynamikken er hjemme hos jer. Man kan ikke få alt, nogle gange må man gå på kompromis i et parforhold.

Hvis han afviser dig når du tager initiativ, og simpelthen bare ikke vil, så er problemstillingen en lidt anden. 

Ja det er vare svært ikke at blive tilfredsstillet. synes jeg skal prøve hårdt før han ligesom er med på det. 

Anmeld Citér

10. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Ja det er vare svært ikke at blive tilfredsstillet. synes jeg skal prøve hårdt før han ligesom er med på det. 

Okay. Jeg tænker at du må tage en beslutning om du kan leve med det eller ej. Og hvis du ikke kan, så må I finde en god parterapeut eller sexolog som kan hjælpe jer til at få en bedre dialog.

Anmeld Citér

10. november 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Okay. Jeg tænker at du må tage en beslutning om du kan leve med det eller ej. Og hvis du ikke kan, så må I finde en god parterapeut eller sexolog som kan hjælpe jer til at få en bedre dialog.

Ja du har ret. Jeg har ihvertfald indset at det ikke bliver bedre ved at jeg prøver at snakke om det. 

Anmeld Citér

10. november 2016

B&J

Muhmi skriver:

Har gode dage, mindre gode dage og så nogle få meget dårlige dage hehe

Det sker jo at man ikke altid lugter helt frisk, det gør mænd jo heller ikke altid.. Faktisk skal der jo ikke mere end en halv dag i underbukserne til, før næsten alle, har en lidt anderledes "duft" dernede fra, det gælder jo både mænd og kvinder

Altså, jeg advarer min mand hvis det f.eks. var i går jeg var i bad og han bare VIL.. Så må han jo tage det som det kommer, så er han forberedt og så kan jeg i hvert fald ikke føle skyld hvis han pludselig siger "Puuuuhaaa" hehehe (Det sker dog sjældent)

Og ellers så siger jeg ganske enkelt bare at han lige må vente mens jeg snupper et hurtigt bad, så føler jeg mig frisk og de fleste gang vil han gerne med og så starter vi derude og rykker videre op i soveværelset bagefter

Du skriver lige det jeg ville skrive 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.