Hvordan lugter jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kløede heller ikke eller havde alle de andre almindelige tegn på svamp, andet end at jeg lugtede rimelig meget dernede fra. Så måske det er derfor? Det er selvfølgelig svært at sige for os herinde, men det kunne være et bud. Ellers prøv at få din læge til at undersøge hvad det kan være  Det kunne jo være noget der nemt kunne rettes op på og så ville det da være trist at føle sig hæmmet af det 

Jeg tror nu ikke der er noget unormalt, men får det tjekket næste gang jeg skal op og tjekkes. Er der ikke andre end mig der kan lugte sig selv gennem bukser hvis de sidder med spredte ben? Efter en hel dag på arbejde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror nu ikke der er noget unormalt, men får det tjekket næste gang jeg skal op og tjekkes. Er der ikke andre end mig der kan lugte sig selv gennem bukser hvis de sidder med spredte ben? Efter en hel dag på arbejde? 

Det ville nok være en god idé, bare for at være på den sikre side  Og jo da jeg havde svamp/eller har tegn på at få det. Der kunne både jeg og min mand lugte mig hvis jeg sad med spredte ben eller gik rundt kun i underbukser. Det var faktisk kun lige efter et bad jeg ikke kunne lugtes. Men det gjorde det nok heller ikke bedre at jeg har hang til skinny jeans som sidder tæt dernede og giver grobund for den slags 

Anmeld Citér

6. november 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Jo da, det er helt normalt

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jo da, det er helt normalt

Altså ikke sådan en fiskelugt eller ulækker lugt, bare lidt kraftigere sød syrlig lugt. Jeg går næsten altid i leggings eller strømpebukser og nederdel så der kommer lugten jo også nemt igennem kan man sige. Bruger altid kun bomuldstrusser, det er vel kun en god ting tænker jeg.  Godt jeg ikke er den eneste, man kan jo godt komme i tvivl om det er normalt. Jeg er ved at være træt af at føle jeg lugter værre end andre, og at det er mig (missen) der er problemet i vores  manglende sexliv, det har jeg nu altid vidst det ikke var, for før min mand på nu 7. År, havde jeg et meget godt og udfordrende, spontant og spændende sexliv med en del partnere gennem tiden og ikke en af dem har kommenteret noget som helst om nogen lugt uanset hvor meget vi havde knaldet. Synes det er en lidt sørgelig situation jeg er i med parforhold uden sex, medmindre jeg selv lige springer på sådan en tidlig morgen inden børnene vågner. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Min lugter sådan en smule sødligt. Tænker det er ret normalt. Har i hvert fald altid fået at vide at jeg smager godt, ifb med oral sex

Ind imellem begynder jeg at lugte lidt surt/ubehageligt, men så bruger jeg bare vivag mælkesyrebakterier (eller spiser ektra mælkesyrebakterier), et par dage, og så lugter den normalt igen

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min lugter sådan en smule sødligt. Tænker det er ret normalt. Har i hvert fald altid fået at vide at jeg smager godt, ifb med oral sex

Ind imellem begynder jeg at lugte lidt surt/ubehageligt, men så bruger jeg bare vivag mælkesyrebakterier (eller spiser ektra mælkesyrebakterier), et par dage, og så lugter den normalt igen

Jeg bruger også vivag indimellem de er gode 

Anmeld Citér

6. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg mener selvfølgelig tissekonen, fjasen, fissen, missen....Det er måske lidt underligt at spørge om det, da det jo ik rigtig kan forklares! 

Jeg er bare selv sådan nærmest bange for spontan sex (hvilket aldrig sker her), fordi jeg er bange for at der evt. Er en lugt og jeg ikke lige er nyvasket. Min mand sagde i starten af vores forhold under en omgang oral sex at jeg smagte af for meget og han ikke kunne, vi havde også haft sex konstant de sidste mange dage og uden gummi så der var jo nok lidt  ubalance i pH værdien. Men den kommentar sidder utrolig dybt i mig og den dag idag har vi ikke rigtig sex mere og slet ikke oral. 

jeg synes ikke selv jeg lugter grimt, afhænger faktisk også af om jeg er barberet eller har fuld dusk, synes godt der kan lugte lidt af tis hvis man har fuld dusk. Ellers synes jeg bare jeg lugte normal, uden at vide helt hvad normal er.?? Hvordan har i det med lugten fra tisletten??

Han må tage den som den er, ellers kan han blive fri. Jeg elsker min fisse og jeg elsker den måde den lugter (hvilket varierer meget efter hvor i cyklus jeg er).

Jeg kan godt forstå at sådan en kommentar fra kæresten kan gøre av. Det gør ondt at ikke føle sig begæret af den man elsker. Men samtidig tænker jeg at der er noget helt grundlæggende galt i jeres forhold hvis I ikke kan snakke afslappet om den slags. Og at I ikke rigtig har sex mere og slet ikke oral MÅ handle om andet og mere end bare den ene kommentar for lang tid siden.

Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at komme til bunds i hvor problemerne i virkeligheden stammer fra. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Han må tage den som den er, ellers kan han blive fri. Jeg elsker min fisse og jeg elsker den måde den lugter (hvilket varierer meget efter hvor i cyklus jeg er).

Jeg kan godt forstå at sådan en kommentar fra kæresten kan gøre av. Det gør ondt at ikke føle sig begæret af den man elsker. Men samtidig tænker jeg at der er noget helt grundlæggende galt i jeres forhold hvis I ikke kan snakke afslappet om den slags. Og at I ikke rigtig har sex mere og slet ikke oral MÅ handle om andet og mere end bare den ene kommentar for lang tid siden.

Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at komme til bunds i hvor problemerne i virkeligheden stammer fra. 

Jeg har VIRKLIG prøvet mange gange at finde frem til problemet. Der er ikke det jeg ikke har prøvet, men status stadig det samme. Jeg har meget lyst til sex men bare ikke med ham længere, eftersom det altid er på mit initiativ, så jeg er bare stoppet med at gøre noget nu. Er ikke i tvivl om at jeg kan få lysten til ham tilbage hvis han aktivt gjorde noget, men han gør bare ikke noget. Vi har det ellers godt, god økonomi, skønne børn, dejligt hus osv. Men sexlivet er så dødt dom det kan være. Det er nu 7 år siden den kommentar og jeg kommer mig aldrig over den, men er istedet for bare blevet ekstremt usikker på mig selv seksuelt. Jeg er snart så langt ude at jeg tænker ofte at en kvinde som mig først i trediverne burde bare gå ud og finde en fræk mand der havde lyst til mig istedet for at spilde tiden med en mand der ikke engang ser mig som potentiel sexpartner, længere. Men igen jeg mister også mine trygge rammer og mine børn mister sine trygge rammer og vores liv bliver aldrig det samme igen. Skal sexlivet virkelig være grundlag for skilsmisse?

Anmeld Citér

7. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har VIRKLIG prøvet mange gange at finde frem til problemet. Der er ikke det jeg ikke har prøvet, men status stadig det samme. Jeg har meget lyst til sex men bare ikke med ham længere, eftersom det altid er på mit initiativ, så jeg er bare stoppet med at gøre noget nu. Er ikke i tvivl om at jeg kan få lysten til ham tilbage hvis han aktivt gjorde noget, men han gør bare ikke noget. Vi har det ellers godt, god økonomi, skønne børn, dejligt hus osv. Men sexlivet er så dødt dom det kan være. Det er nu 7 år siden den kommentar og jeg kommer mig aldrig over den, men er istedet for bare blevet ekstremt usikker på mig selv seksuelt. Jeg er snart så langt ude at jeg tænker ofte at en kvinde som mig først i trediverne burde bare gå ud og finde en fræk mand der havde lyst til mig istedet for at spilde tiden med en mand der ikke engang ser mig som potentiel sexpartner, længere. Men igen jeg mister også mine trygge rammer og mine børn mister sine trygge rammer og vores liv bliver aldrig det samme igen. Skal sexlivet virkelig være grundlag for skilsmisse?

Kan I snakke om det? Eller lukker han i når du forsøger at snakke om det?

Anmeld Citér

7. november 2016

Anonym

Der findes en intim creme på apoteket, som vitterlig fjerner al lugt. ... og det holder dårlig ligt væk i nogle timer.

Man smører det på med fingrene og tører det af med papir... intet vand nødvendigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.