modesty skriver:
Han må tage den som den er, ellers kan han blive fri. Jeg elsker min fisse og jeg elsker den måde den lugter (hvilket varierer meget efter hvor i cyklus jeg er).
Jeg kan godt forstå at sådan en kommentar fra kæresten kan gøre av. Det gør ondt at ikke føle sig begæret af den man elsker. Men samtidig tænker jeg at der er noget helt grundlæggende galt i jeres forhold hvis I ikke kan snakke afslappet om den slags. Og at I ikke rigtig har sex mere og slet ikke oral MÅ handle om andet og mere end bare den ene kommentar for lang tid siden.
Så hvis jeg var dig, ville jeg prøve at komme til bunds i hvor problemerne i virkeligheden stammer fra. 
Jeg har VIRKLIG prøvet mange gange at finde frem til problemet. Der er ikke det jeg ikke har prøvet, men status stadig det samme. Jeg har meget lyst til sex men bare ikke med ham længere, eftersom det altid er på mit initiativ, så jeg er bare stoppet med at gøre noget nu. Er ikke i tvivl om at jeg kan få lysten til ham tilbage hvis han aktivt gjorde noget, men han gør bare ikke noget. Vi har det ellers godt, god økonomi, skønne børn, dejligt hus osv. Men sexlivet er så dødt dom det kan være. Det er nu 7 år siden den kommentar og jeg kommer mig aldrig over den, men er istedet for bare blevet ekstremt usikker på mig selv seksuelt. Jeg er snart så langt ude at jeg tænker ofte at en kvinde som mig først i trediverne burde bare gå ud og finde en fræk mand der havde lyst til mig istedet for at spilde tiden med en mand der ikke engang ser mig som potentiel sexpartner, længere. Men igen jeg mister også mine trygge rammer og mine børn mister sine trygge rammer og vores liv bliver aldrig det samme igen. Skal sexlivet virkelig være grundlag for skilsmisse?
Anmeld
Citér