Hvordan lugter jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.616 visninger
25 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg mener selvfølgelig tissekonen, fjasen, fissen, missen....Det er måske lidt underligt at spørge om det, da det jo ik rigtig kan forklares! 

Jeg er bare selv sådan nærmest bange for spontan sex (hvilket aldrig sker her), fordi jeg er bange for at der evt. Er en lugt og jeg ikke lige er nyvasket. Min mand sagde i starten af vores forhold under en omgang oral sex at jeg smagte af for meget og han ikke kunne, vi havde også haft sex konstant de sidste mange dage og uden gummi så der var jo nok lidt  ubalance i pH værdien. Men den kommentar sidder utrolig dybt i mig og den dag idag har vi ikke rigtig sex mere og slet ikke oral. 

jeg synes ikke selv jeg lugter grimt, afhænger faktisk også af om jeg er barberet eller har fuld dusk, synes godt der kan lugte lidt af tis hvis man har fuld dusk. Ellers synes jeg bare jeg lugte normal, uden at vide helt hvad normal er.?? Hvordan har i det med lugten fra tisletten??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2016

Anonym

Ha ha sjovt emne . Lige nu lugter jeg af af sådan en blanding af mælkesyre og mis! Ymer agtigt . Syntes ikke det lugter dårligt , faktiske kvindeligt  .  er ikke glat og syntes faktisk at jeg lugtede mere i de perioder jeg var glat (der er en grund til at man har hår forneden i numsen og under armene, sved afledende , nemlig ) andre gange er det mere fisket , hvis vi har haft sex og man ikke har fået tømt ordentligt ud 

Anmeld Citér

6. november 2016

Muhmi

Har gode dage, mindre gode dage og så nogle få meget dårlige dage hehe

Det sker jo at man ikke altid lugter helt frisk, det gør mænd jo heller ikke altid.. Faktisk skal der jo ikke mere end en halv dag i underbukserne til, før næsten alle, har en lidt anderledes "duft" dernede fra, det gælder jo både mænd og kvinder

Altså, jeg advarer min mand hvis det f.eks. var i går jeg var i bad og han bare VIL.. Så må han jo tage det som det kommer, så er han forberedt og så kan jeg i hvert fald ikke føle skyld hvis han pludselig siger "Puuuuhaaa" hehehe (Det sker dog sjældent)

Og ellers så siger jeg ganske enkelt bare at han lige må vente mens jeg snupper et hurtigt bad, så føler jeg mig frisk og de fleste gang vil han gerne med og så starter vi derude og rykker videre op i soveværelset bagefter

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Jeg ved at nu ofrer jeg har sex nu mere lugter det der nede 

jeg forsøger altid at aflæse manden om han vil lægge op til noget også sørge for at nå at komme i bad inden hygge 

Hvis det ikke lige fungere så finder vi ud af det, jeg er heller ikke selv vil med at give blow 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mener selvfølgelig tissekonen, fjasen, fissen, missen....Det er måske lidt underligt at spørge om det, da det jo ik rigtig kan forklares! 

Jeg er bare selv sådan nærmest bange for spontan sex (hvilket aldrig sker her), fordi jeg er bange for at der evt. Er en lugt og jeg ikke lige er nyvasket. Min mand sagde i starten af vores forhold under en omgang oral sex at jeg smagte af for meget og han ikke kunne, vi havde også haft sex konstant de sidste mange dage og uden gummi så der var jo nok lidt  ubalance i pH værdien. Men den kommentar sidder utrolig dybt i mig og den dag idag har vi ikke rigtig sex mere og slet ikke oral. 

jeg synes ikke selv jeg lugter grimt, afhænger faktisk også af om jeg er barberet eller har fuld dusk, synes godt der kan lugte lidt af tis hvis man har fuld dusk. Ellers synes jeg bare jeg lugte normal, uden at vide helt hvad normal er.?? Hvordan har i det med lugten fra tisletten??

Min den lugter surt, det synes jeg i hvert fald selv. Min gynækolog siger at det er en normal lugt... 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ha ha sjovt emne . Lige nu lugter jeg af af sådan en blanding af mælkesyre og mis! Ymer agtigt . Syntes ikke det lugter dårligt , faktiske kvindeligt  .  er ikke glat og syntes faktisk at jeg lugtede mere i de perioder jeg var glat (der er en grund til at man har hår forneden i numsen og under armene, sved afledende , nemlig ) andre gange er det mere fisket , hvis vi har haft sex og man ikke har fået tømt ordentligt ud 

Jeg kan godt sidde i skrædderstillingens fx. Og så kan jeg indimellem godt lugte mig selv, altså gennem mine bukser, men det er også om aftenen hvor jeg har været i bad om morgenen. Og jeg synes ikke det er en grim lugt bare den lidt sødlige lugt som jeg tænker er normal. Ja jeg har også tænk at det med behåring har en betydning, jeg har mest tænkt at det holder lidt på lugten, sådan lidt somom at så kan mændenes lugte sig frem til kvinden, som dengang vi var sådan nogen urskovs mennesker hehe eller som dyrene der lige lugter hinanden bagi for at tjekke om der er brunst. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min den lugter surt, det synes jeg i hvert fald selv. Min gynækolog siger at det er en normal lugt... 

Så er det nok helt normalt, synes min lugter sådan lidt sødt, synes også nogen gange surt, men tror det er sådan op til ægløsning. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Det kan godt være pga. svamp at du opleverer at den lugter kraftigt. Det har jeg i hvert fald fået at vide af min gynækolog på et tidspunkt hvor der var tegn til at jeg var ved at få svamp. Der skulle jeg i hvert fald holde øje med lugten.

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan godt være pga. svamp at du opleverer at den lugter kraftigt. Det har jeg i hvert fald fået at vide af min gynækolog på et tidspunkt hvor der var tegn til at jeg var ved at få svamp. Der skulle jeg i hvert fald holde øje med lugten.

Jeg har bare aldrig haft svamp  har ikke udflåd, ikke kløe, ikke dårlig lugt, men jeg kan stadig godt lugte mig selv indimellem bær jeg sidder med spredte ben. Synes også godt mine bukser kan lugte i skridtet efter en dag med dem på, ikke altid men nogen gange. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har bare aldrig haft svamp  har ikke udflåd, ikke kløe, ikke dårlig lugt, men jeg kan stadig godt lugte mig selv indimellem bær jeg sidder med spredte ben. Synes også godt mine bukser kan lugte i skridtet efter en dag med dem på, ikke altid men nogen gange. 

Jeg kløede heller ikke eller havde alle de andre almindelige tegn på svamp, andet end at jeg lugtede rimelig meget dernede fra. Så måske det er derfor? Det er selvfølgelig svært at sige for os herinde, men det kunne være et bud. Ellers prøv at få din læge til at undersøge hvad det kan være  Det kunne jo være noget der nemt kunne rettes op på og så ville det da være trist at føle sig hæmmet af det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.