Vennepars bryllup men uden børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2016

Mor1986

Anonym skriver:

Står i den lykkelige situation at være gravid og har termin i Maj 17 

Min rigtig gode veninde skal giftes i Juli 17.

De vil gerne have at det bliver uden børn for folk skal hygge sig og slå sig løs, hvilket jeg har det helt fint med og forstår fuldt ud.

Den store knægt er der intet problem med at få passet imens men den lille ved jeg simpelthen ikke om jeg er klar til at få passet ude for at deltage i et bryllup.  Synes 2 mdr baby skal ikke passes ude allerede der og slet ikke hvis jeg ammer  

Ved ikke hvad jeg skal gøre her, føler mig lidt i vildrede 

Nogen der har nogle lignende oplevelser eller gode råd? 

Vores var 14 dage da vi skulle til bryllup. Også uden børn. Jeg blev hjemme. Jeg ville simpelthen ikke have ham passet når han var så lille. 

De fleste acceptere dog så små babyer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2016

anonym12

Anonym skriver:

Jeg synes, det kommer meget an på, hvor det bliver holdt og hvilken type fest, men især også på baby!

Min sov meget korte lure (max 45 min) de første mange måneder, så det ville godt nok have været stressende for mig at skulle have haft baby med til bryllup. Jeg ville jo hele tiden skulle rende frem og tilbage, så jeg ville ikke have nydt festen.

I øvrigt synes jeg sagtens, at man kan frabede sig spædbørn til sit bryllup! Hvis det for eksempel er en semi-galla fest på et slot eller et gods, synes jeg ikke, det passer ind med en så lille baby. Er det et havebryllyp med buffet, kan det bedre lade sig gøre.

Jeg havde personligt kun taget med til vielse og evt reception, hvis de holder det, og så få min mor til at passe i de par timer (hvis baby ellers også er med på det).

Jeg synes på ingen måde, at det er en selvfølge, at man kan have sit spædbarn med over alt, og at andre bare skal finde sig i det. Det er nu en del af "pakken", når man får børn, at der er nogle ting, man må melde afbud til, selvom man virkelig gerne vil med.

Enig, men så har folk bare heller ikke ret til at blive fornærmede når man melder afbud.

Her var han bare en del af pakken de første mange måneder og er det stadig sent aften/nat. Folk må gerne holde børnefri fester, også da han var helt spæd. Men så må de også "nøjes" med min mand. Men helt sikkert, deres fest, deres regler.

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Vil snakke med hende og høre hvad deres tanker er omkring det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.