Anonym skriver:
Står i den lykkelige situation at være gravid og har termin i Maj 17
Min rigtig gode veninde skal giftes i Juli 17.
De vil gerne have at det bliver uden børn for folk skal hygge sig og slå sig løs, hvilket jeg har det helt fint med og forstår fuldt ud.
Den store knægt er der intet problem med at få passet imens men den lille ved jeg simpelthen ikke om jeg er klar til at få passet ude for at deltage i et bryllup.
Synes 2 mdr baby skal ikke passes ude allerede der og slet ikke hvis jeg ammer
Ved ikke hvad jeg skal gøre her, føler mig lidt i vildrede 
Nogen der har nogle lignende oplevelser eller gode råd?
Det har jeg faktisk også oplevet... en veninde skulle giftes og var i fertilitetsbehandling, så det var er ømt emne for dem. Derfor ønskede de ingen børn til deres bryllup, dog gerne i kirken og til reception, men ikke til festen om aftenen.
Jeg havde en søn på ca tre måneder, som også blev ammet, derfor var jeg også lidt i tvivl om, hvad jeg skulle gøre. Heldigvis sagde hun et par måneder før, at ammebørn alligevel var velkomne. Tror de havde tænkt lidt over det.
Men det endte faktisk med, at vi lod bedsteforældrene passe lillebror fra lige inden middagen og til lidt efter midnat. Han kunne godt tage flaske, så jeg malkede bare ud.
Det blev en dejlig aften med et lille afbræk fra amning og bleskift
og han led ingen overlast.
Jeg synes godt, du kan tage en snak med din veninde, for det er ikke sikkert, hun ved hvor afhængig baby er af sin mor især ved amning. Du kan jo godt spørge lidt forsigtigt.
Held og lykke med det.